Farmec a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 138 milioane lei

17.02.2014

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de nivelul din 2012, când a avut afaceri de 121 milioane lei. ”Farmec își consolidează astfel poziția de cel mai important producător român de cosmetice și una dintre cele mai puternice companii cu acționariat 100% local din România”, au afirmat reprezentanții companiei, într-un comunicat de presă.

Creșterea a fost susținută de extinderea portofoliului cu noi produse în categoria de cosmetice și de curățenie.

În primele șase luni ale anului trecut, compania a lansat gama Farmec Natural, în timp ce portofoliul de produse pentru îngrijirea părului a fost extins prin lansarea Gerovital Plant Tratament.

În a doua parte a anului trecut, Farmec a lansat noua linie de produse de îngrijire a tenului Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan.

În plus, tot în 2013, compania a inaugurat Centrul de Frumusețe de la Cluj, situat în apropierea fabricii Farmec și care cuprinde și un magazin de brand.

În 2014, compania va continua strategia de investiții în activitățile de cercetare și dezvoltare de noi produse și estimează un avans al ponderii exporturilor din cifra totală de afaceri.

Gerovital a obținut titlul de Superbrand 2013

Brandul Gerovital a obținut titlul de Superbrand 2013 la categoria ”Îngrijire personală” în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.

”Suntem extrem de onorați de reușita Gerovital, un brand cu tradiție și performanțe extraordinare, dar și un brand care are capacitatea să se reinventeze permanent”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General Farmec Cluj Napoca.

 

Citiți și despre: