Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014

02.03.2015

Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat afaceri de 138 de milioane de lei.

„Investiții totale în valoare de peste 10 milioane de lei în  modernizarea laboratoarelor companiei și retehnologizarea unor linii de producție ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar și să eficientizăm substanțial procesul de fabricație. După încă un an de evoluție continuă, datorat în exclusivitate consumatorilor noștri dedicați și pasiunii lor pentru produsele românești, suntem bucuroși să ne confirmăm poziția de lider pe piața românească de cosmetice”, a spus Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.

Totodată, 2014 a însemnat pentru compania clujeană și primirea titlului de SUPERBRAND la categoria “Îngrijire personală” pentru Gerovital, un premiu conferit în urma unei evaluări complexe de către SUPERBRANDS România și care certifică performanța excepțională a mărcii atât la nivel national, cât și internațional.

Tot anul trecut,  Farmec a inaugurat două magazine de brand în orașele Salonic și Katerini din Grecia, unde cei care apreciază cosmeticele Farmec pot regăsi o gamă variată de produse și pot beneficia de consiliere din partea specialiștilor.

Avansul cifrei de afaceri a fost susţinut și de lansarea unor noi game de produse, care valorifică ingrediente active performante precum Gerovital Happiness, Gerovital H3 Evolution Perfect Look, Gerovital H3 Derma+ sau Gerovital H3 Men și ArganPlus.

Pentru acest an, companiei își propune menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor ca în ultimii ani, îmbogățirea portofoliului de produse cu noi game și extinderea unor linii de produse deja existente.

Citiți și despre: