Farmec deschide un magazin în Franța

15.05.2015

Farmec a deschis, alături de partenerul Carlgin Sasu, primul magazin de brand din Franța, la Menton, una dintre cele mai cunoscute stațiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de km est de Nisa. Noul magazin îmbină elemente ale designului modern existente în toate centrele Farmec cu detalii inspirate din stilul mediteranean. Este ușor accesibil publicului francez și turiștilor, fiind situat în apropierea Galeriilor Lafayette Menton.

Vizitatorii noului magazin pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj Napoca, precum și marci traditionale, îndrăgite de consumatori din toate colțurile lumii. Astfel, de la noul magazin Farmec din Menton pot fi comercializate produsele din recent lansata gamă Gerovital Happiness, adresată publicului tânăr, noile deodorante cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution, precum și produsele din gama de dermatocosmetice, Gerovital H3 Derma+. Alături de acestea, vizitatorii se mai pot bucura și de gamele Gerovital H3 Classic și Aslavital, precum și de alte produse pentru îngrijire personală din portofoliul Farmec.

Magazinul de brand din Menton este primul centru Farmec inaugurat în afara țării anul acesta, după ce, în 2014, Farmec a deschis două magazine de brand în Grecia, la Salonic şi Katerini. Primul magazin Farmec din afara țării a fost inaugurat în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Din 2013 compania are un magazin de brand și în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Corvin.

În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu Mureș. Magazinul dedicat consumatorilor clujeni face parte dintr-un proiect mai amplu, respectiv din Centrul de Frumusețe Farmec, unde consumatorii se pot bucura de cele mai îndrăgite produse din portofoliul companiei, alături de o gamă extinsă de tratamente de ultimă generaţie.

Deschiderea acestor magazine este parte a strategiei pe termen lung prin care Farmec urmărește extinderea prezenței pe piețele internaționale atât prin distribuitori, cât și prin unități proprii. În prezent produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.

 

Citiți și despre:

  • Produsele Farmec ajung şi în BarcelonaProdusele Farmec ajung şi în Barcelona Farmec Cluj-Napoca a deschis în Barcelona primul magazin al său din Spania. Inaugurarea unităţii a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice româneşti din partea localnicilor, a […]
  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]
  • Ce bugete alocă românii pentru cumpărăturile online?Ce bugete alocă românii pentru cumpărăturile online? Compania 2Performant Network S.A. a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 3,68 milioane lei în prima jumătate a anului, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut. În cadrul […]
  • Penny Market deschide al 6-lea magazin al reţelei din BucureştiPenny Market deschide al 6-lea magazin al reţelei din Bucureşti Penny Market a anunţat că va deschide mâine primul magazin din Sectorul 6 al Capitalei, reţeaua retailerului german ajungând astfel la 155 de unități. Unitatea este situată pe Șoseaua Virtuții nr. 148 A, în […]
  • Farmec a deschis al doilea magazin din GreciaFarmec a deschis al doilea magazin din Grecia Partenerul elen al companiei Farmec, G2D SPC, a deschis al doilea magazin din Grecia, în orașul Katerini, la numai o lună după inaugurarea primului centru comercial Farmec din această țară, în […]