FashionUP estimeză vânzări de 1 milion de euro, de Black Friday 2015

12.11.2015

FashionUP anunță pentru campania Black Friday 2015 reduceri de până la 80%, timp de trei zile. Magazinul online dedicat segmentului fashion pregătește o campanie specială, începând cu 20 noiembrie. Sub numele “FashionUP/Price Down – Ținem prețurile sub toc”, retailerul va oferi clienților reduceri de până la 80%, iar în portofoliul dedicat marelui eveniment al promoțiilor vor fi incluse toate produsele magazinului.

Pentru această perioadă, magazinul estimează că vor fi înregistrate vânzări de aproximativ un milion de euro.

Oferta cuprinde şi colecţiile noi de haine, însă cei interesaţi pot căuta piese vestimentare şi din ediţiile anterioare. În funcție de preferinţe, clienţii vor găsi cu siguranță ceea ce caută, simplu și rapid. Mai mult, pe prima pagină a fashionup.ro vor fi afișate cele mai mari reduceri, devenind un hub prin intermediul căruia cumpărătorii se pot informa foarte ușor.

O altă surpriză pregătită clienţilor este aceea că, în perioada 17-19 noiembrie, magazinul va avea o campanie de teaser, iar cei care se vor înscrie vor primi un cod secret, care ulterior le va garanta întâietate la ofertele propriu-zise de Black Friday.

Printre produsele de sezon se numără ghetele, cizmele, gecile sau puloverele la prețuri mici.

 

 

Citiți și despre: