Finanţare de 60 milioane dolari pentru Foodpanda şi brandurile afiliate

11.08.2014

Foodpanda şi cu brandurile afiliate, Hellofood și Delivery Club, au anunțat obținerea unei noi runde de finanțare, de 60 de milioane de dolari, de la un grup de investitori, printre care se numără Falcon Edge Capital și Rocket Internet AG.

Din momentul lansării, în anul 2012, foodpanda/hellofood a obținut finanțări în valoare de peste 100 milioane de dolari. Recent, platforma globală de comenzi de mâncare a achiziționat concurentul Delivery Club, devenind lider pe piața rusească de comenzi de mâncare.

„Suntem foarte mulțumiți de această dovadă de încredere, recunoașterea succesului de care se bucură Foodpanda/Hellofood în prezent. Noua investiție va fi alocată pentru extinderea platformei pe piețele în care activează, prin semnarea de parteneriate cu și mai multe restaurante din mai multe orașe, precum și îmbunătățirea serviciilor oferite clienților. Ne dorim să devenim lider pe toate piețele în care activăm și să creăm cea mai simplă modalitate de a comanda mâncare pentru oricine, de oriunde”, spune Ralf Wenzel, Global Managing Director Goodpanda/Hellofood.

Platforma pentru comenzi de mâncare ajută restaurantele să își crească vânzările prin intermediul site-ului și al aplicației, oferindu-le totodată tehnologii și instrumente de analytics performante.

Anul trecut, Foodpanda a obținut o finanțare de peste 20 milioane de dolari, de la fondurile de investiții Phenomen Ventures și Investment AB Kinnevik, și de 8 milioane de dolari de la iMENA Holdings.

Alte 20 milioane de dolari de la un grup de investitori, printre care și Phenomen Ventures, au fost obținute în luna februarie a acestui an.

La ora actuală, Foodpanda.ro colaborează cu peste 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov și Constanța, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din ţara noastră.

Citiți și despre: