Flanco: Vânzările prin credit, în creştere cu 25%

04.09.2014

Retailerul Flanco a anunţat creşterea vânzărilor prin credit, cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, avansul puternic fiind susținut în special de cardurile de credit. Cele mai vândute categorii de produse prin credit sunt produsele telecom – vedeta fiind telefonul smart – dar și electrocasnicele mari.

“Dorința cumpărătorilor de mobilitate și de a avea la îndemână cele mai noi tehnologii și aplicații a dus la creșterea vânzărilor de smartphone-uri. Acest lucru se vede și în rezultatele Flanco, unde segmentul telecom se situează pe primul loc la vânzările prin credit. În telecom, acestea ajung la aproximativ 30% din total, iar valoarea medie a unei tranzacții este de 1.000 de lei”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. 

În ultima perioadă, Flanco a remarcat o tendința de scădere a valorii medii a creditului, dar de creștere a numărului de clienți care apelează la un credit, ceea ce indică o creștere a încrederii consumatorilor în perspectivele personale, precum și în evoluția contextului economic general.

“Tocmai pentru a susține cererea pieței și dorința cumpărătorilor de a avea acces la tehnologie de ultimă generație, care, până la urmă, înseamnă produse mai performante, menite să le facă viața mai frumoasă, Flanco a finanțat și finanțează costurile de dobândă ale cumpărătorilor. De exemplu, în luna septembrie, aceștia pot opta pentru 20 de rate fără dobândă la mii de produse din toate categoriile”, a mai spus Dragoș Sîrbu.

Conform acestuia, premisele de până acum dau motive de optimism privind evoluţia consumului de electro-IT în ultima parte a anului 2014.

Citiți și despre: