Foodpanda vrea să se extindă în toate orașele mari din România

25.09.2014

Numărul de restaurante listate pe platforma online de comenzi de mâncare, Foodpanda, a crescut de cinci ori într-un singur an. Luna aceasta, platforma de comenzi sărbătorește 1 an de la lansarea pe piața locală și a ajuns la peste 250 de restaurante listate, de cinci ori mai multe față de perioada similară a anului trecut, când s-a lansat pe piața locală.

În plus, compania are în plan, pentru finalul anului, extinderea în toate orașele cheie din România.

În mai puțin de un an, Foodpanda s-a extins în nouă orașe importante din țară (București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța, Ploiești, Oradea, Brașov și Arad).

„România este o țară importantă pentru noi, partenerii pe care i-am atras au fost deschiși și fascinați de toate avantajele de marketing și de vânzări de care pot beneficia din partea unui partener puternic, cu know-how relevant pe zona de online și mobile. Mai mult, consumatorii români sunt foarte activi și familiarizați cu aplicațiile mobile. România se numără printre țările cu cele mai multe comenzi foodpanda plasate de pe aplicația pentru mobil, peste jumătate din comenzile totale fiind făcute via smartphone”, declară Ralf Wenzel, Co-Fondator și CEO global foodpanda.

Tot în mai puțin de un an, peste 50% dintre comenzile zilnice înregistrate de Foodpanda în România sunt realizate de pe aplicația mobilă, disponibilă în Appstore, Google Play și Windows Store, aceasta fiind cea mai mare rată de comenzi mobile a companiei din Europa Centrală și de Est.

Astfel, compania va continua să investească în extinderea platformei în România și în atragerea de noi restaurante, țintind cele mai populare și apreciate branduri în rândul consumatorilor.

„Obiectivul nostru principal în România, ca în oricare altă țară în care suntem prezenți, este să devenim realmente un „E-bay” al comenzilor de mâncare, iar pentru a atinge această țintă ne propunem să încheiem parteneriate cu toate restaurantele apreciate de consumatorii români până la finalul lui 2015, și să atragem o cotă de piață chiar și mai ridicată”, a declarat Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.

Citiți și despre: