Formula AEO-TECH, tehnologia revoluționară a laboratoarelor Loncolor

01.07.2016

Compania planifică lansarea de noi game de produse inovatoare. De peste 20 de ani, Loncolor este un partener de încredere al româncelor, continuând să le fie alături prin intermediul produselor inovative. În ultimii 3 ani, Loncolor și-a consolidat poziția de lider în categoria de vopsea de păr permanentă și semi-permanentă. În această perioadă, compania și-a mărit portofoliul de nuanțe Loncolor Ultra, oferind 36 de opțiuni – cea mai mare varietate de pe piață.

„În toți acești ani am încercat o mai mare apropiere de consumatoarele noastre pentru a le înțelege și a redescoperi categoria prin ochii lor. Am putea spune chiar că cel puțin anul trecut a fost un an de introspecție pentru noi, în care ne-am reevaluat intern valorile și viziunea pentru brandul Loncolor, pornind de la ceea ce așteaptă consumatoarele noastre de la noi”, declară Cătălina Serafini, Marketing Manager.

Loncolor Expert AOE-TECH – cel mai nou produs

Portofoliul de produse al companiei cuprinde o gamă variată de mărci de vopsea, adaptate diferitelor nevoi ale părului. Dintre acestea, cea mai de succes este Loncolor Ultra, cu o istorie de peste 20 de ani, dar care s-a menținut însă în topul preferințelor clientelor, indiferent de evoluția pieței.

Loncolor Ultra este gama de vopsea care oferă protecție și îngrijire avansată părului datorită complexului natural de ingrediente compus din ulei de migdale, proteine din grâu și vitamina C. 

Din aceeași gamă, însă mai avantajoasă din punct de vedere financiar, este Loncolor UltraMax, care oferă 2 tuburi de vopsea în același ambalaj la un preț special.

Gama de vopsea care răspunde nevoii femeilor de a-și păstra culoarea părului cât mai aproape de cea naturală este Loncolor Natura, iar pentru a satisface toate cerințele clientelor, compania are în portofoliu și o gamă fără amoniac, formulă cu ingrediente naturale – Loncolor EnVogue.

Compania a creat, de asemenea, și o vopsea semi-permanentă, fără oxidant și fără amoniac, Loncolor Trendy, destinată consumatoarelor care își doresc o schimbare temporară.

„Pe lângă tot ce înseamnă vopsea de păr, ne-am construit în timp un mic portofoliu și pe ceea ce înseamnă îngrijirea părului, oferind consumatoarelor noastre măști de păr atât la Ultra, cât și la Natura, ulei de păr și cremă leave-in de la Loncolor Natura. Acesta este un segment care este de interes pentru noi și strategiile noastre de dezvoltare nu exclud și o mai mare investiție în zona de îngrijire a părului”, susține Cătălina Serafini.

Loncolor Expert AOE-TECH™ este o inovație absolută în ceea ce înseamnă colorarea părului acasă

În luna aprilie, Loncolor a lansat o nouă gamă de vopsea – Loncolor Expert AOE-TECH™. Această vopsea de păr reprezintă o nouă etapă în evoluția colorării părului acasă deoarece formula AOE-TECH™ oferă avantajele colorării permanente cu amoniac, însă fără mirosul neplăcut datorită tehnologiei folosite, amoniacul încapsulat.

Atuurile care mențin Loncolor în top

Piața de vopsea de păr permanentă este una foarte dinamică, apar tot timpul nuanțe și game noi la branduri deja consacrate. De aceea, este necesar ca societatea să fie mereu conectată la consumatori, la nevoile lor și la felul în care acestea evoluează.

„Unul din lucrurile la care am ținut foarte mult de-a lungul timpului a fost calitatea produsului și ne-am asigurat ca aceasta să fie la cel mai înalt nivel, să nu dezamăgească și să ofere satisfacție utilizatoarelor produselor noastre”, menționează Managerul de Marketing.

Astfel, principalul avantaj al Loncolor este raportul calitate-preț. Însă compania s-a concentrat și pe consumator, promovând produsele prin intermediul unor promoteri proprii, fiind una dintre puținele companii care au angajat și care investesc în pregătirea propriilor promoteri, lucru datorat faptului că aceștia reprezintă interfața între produsele Loncolor și consumatori.

Facilitățile de producție și departamentul de Research & Development sunt un alt atu care menține compania în topul preferințelor clientelor, deoarece în acest mod Loncolor s-a putut adapta nevoilor pieței.

Politica comercială este un alt aspect foarte important, compania acordând o atenție deosebită fiecărei verigi a lanțului de aprovizionare, distribuitorilor și forței de vânzare a acestora, responsabililor magazinelor care vând produsele, totul având ca obiectiv principal satisfacerea nevoilor și dorințelor consumatorului final.

Planuri pentru viitor – dezvoltarea de noi game de produse

Cum cifra de afaceri înregistrată pentru anul 2015 a fost de 9 milioane de euro, iar pentru anul acesta se preconizează o creștere de două cifre, Loncolor are planuri mari pentru perioada următoare. Pe lângă continuarea noului proiect – Loncolor Expert AOE-TECH™, compania a început deja un program de redefinire a valorilor mărcii, în contextul acutizării situației competitive din România.

În plus, Loncolor dorește să propună noi produse și să lanseze alte produse inovatoare care să susțină identitatea redefinită și noul spirit al brandului.

Pe termen mediu, compania urmărește dezvoltarea de produse în alte categorii – îngrijirea părului, alte produse de colorat, îngrijirea corpului – dar și completarea și consolidarea distribuției în România și deschiderea de noi piețe prin promovarea exportului. Iar pe termen lung, Loncolor dorește completarea gamei de produse existente cu game de produse destinate uzului profesional.

Citiți și despre:

  • 20 de ani de Loncolor20 de ani de Loncolor Frumusețea are o istorie bogată cu Papillon Laboratoires Cosmetiques Papillon Laboratoires Cosmetiques este o companie cu istorie bogată și cu “rădăcini” puternice în România. Cine nu a auzit niciodată de […]
  • Prodalcom, băuturi alcoolice pentru toate gusturileProdalcom, băuturi alcoolice pentru toate gusturile Compania vrea să readucă în atenția consumatorilor votca Ștefan cel Mare. Compania Prodalcom este cunoscută pentru comercializarea pe piața din România a numeroase băuturi alcoolice cunoscute, precum votca […]
  • Germino, biscuiți și paste cu tradiție și inovație Germino, biscuiți și paste cu tradiție și inovație Compania investește în calitate și își extinde distribuția în Europa, Africa, Asia și  America. Germino este o companie model pentru orice afacere de familie. Înființată în anul 1991, primii pași ai […]
  • Alpin 57 Lux oferă peste 100 de sortimente de înghețatăAlpin 57 Lux oferă peste 100 de sortimente de înghețată Compania a lansat Summa și Transalpina, mărci care concurează cu cele mai bune sortimente de înghețată din țară. Unul dintre cele mai bine  vândute produse în timpul sezonului cald este înghețata și în topul […]
  • Morandi, produse tradiționale româneștiMorandi, produse tradiționale românești Compania îmbină valorile autentice ale satului vasluian cu exigențele standardelor europene. Compania Morandi a fost înființată în anul 1993 de familia Moraru, având ca obiect de activitate inițial morăritul. […]