Garanti Bank a acordat posesorilor de Bonus Card bonusuri de 1 milion de lei, în 2016

29.03.2017

Garanti Bank a acordat clienților săi bonusuri de aproximativ 1 milion de lei în 2016, pentru efectuarea de tranzacții cu Bonus Card. Din totalul achizițiilor realizate cu Bonus Card anul trecut, 29% au fost efectuate online.

Cumpărăturile în rate fără dobândă au reprezentat 37% din totalul tranzacțiilor efectuate prin intermediului cardului de credit. Procentul crește până la 46% în perioada Paștelui, Crăciunului și concediilor de vară.

Anul trecut, posesorii de Bonus Card au folosit cardul pentru a face achiziții cu precădere în supermarketuri, benzinării, dar și în magazinele de haine, pantofi și electronice.

“Prin intermediul Bonus Card ne propunem să îmbunătățim și să simplificăm viața clienților noștri. An de an, tot mai mulți clienți se bucură de beneficiile cardului nostru de credit. Vom continua strategia noastră de a le oferi clienților noi beneficii la utilizarea Bonus Card, pentru a satisface cât mai mult din nevoile lor, dar și pentru a-i loializa”, a declarat Emre Unal, Director Carduri, Garanti Bank.

Bonus Card este un instrument de plată unic în România, care aduce numeroase beneficii atât posesorilor, cât și comercianților. Clienții acumulează bonusuri de până la 10% la fiecare tranzacție efectuată, în țară sau în străinătate. Bonusul reprezintă bani ce pot fi ulterior folosiți pentru a face cumpărături gratuite în cele peste 6.000 de magazine partenere ale băncii. Mai mult, în perioada campaniilor posesorii cardurilor pot alege să plătească în până la 24 de rate fără dobândă la magazinele partenere, având și 50 de zile perioadă de grație.

 

 

 

Citiți și despre: