GEALAN, 20 de ani de activitate în România

01.06.2017

GEALAN este Furnizor al Casei Regale a României începând cu 2015. Povestea GEALAN România începe în anul 1997, activând inițial doar în comercializarea de produse. Un an mai târziu, compania a debutat în domeniul producției, prin inaugurarea actualei fabrici în care se începe producția de profile din PVC pe plan local.

Începând cu anul 2010, GEALAN începe ofensiva de inovație cu tehnologiile STV® și IKD®, pentru ca în 2014 să fie lansat și în România noul sistem combinat S9000 pentru case pasive, FUTURA. Tot în anul 2014, holdingul GEALAN este preluat de către grupul VEKA, iar din 2015 operațiunile GEALAN România se bazează pe o structură duală de management. În același an 2015, GEALAN a devenit Furnizor al Casei Regale a României.

„În cei 20 de ani de activitate pe piața locală, GEALAN a venit în întâmpinarea clienților cu soluții complete, de calitate și din ce în ce mai performante. De altfel, adaptabilitatea și puterea de a inova reprezintă punctele forte ale companiei”, ne-a declarat Gabriela Magirescu, reprezentantul departamentului Marketing al GEALAN România.

Cele mai noi produse GEALAN

Capacitatea de a inova și gama variată de produse, de la cele premium la cele de bază sunt două dintre atuurile care definesc compania GEALAN. În plus, capacitatea de producție contribuie la menținerea rolului de jucător zonal important în cadrul grupului, livrând produse către Germania, Republica Moldova, Bulgaria și Orientul Apropiat.

„Fabrica GEALAN din România dispune astăzi de o tehnologie avansată de extrudare și cașerare, o hală destinată exclusiv cașerării, cu umiditate și temperatură controlate, un spațiu generos de depozitare și un atelier-școală pentru inițierea partenerilor. În prezent, procesul de fabricare a profilelor din PVC asigură o capacitate de producție de 15.000 tone/an”, menționează Gabriela Magirescu.

Cele mai noi produse din portofoliul GEALAN România sunt sistemele Futura și Kubus

GEALAN Futura este un produs unic, dezvoltat pentru a atinge cele mai bune proprietăți de izolare termică, cu scopul de a obține certificatul de casă pasivă, produsul îmbinând sistemul S9000 cu tehnologiile IKD® (izolare intensivă integrată) și STV® (vitraj static uscat).

Pe lângă performanțele tehnice, Futura răspunde și celor mai ridicate exigențe în ceea ce privește designul inovator și varietatea culorilor. În plus, noul produs are o rezistență ridicată la zgârieturi și la influențele negative ale condițiilor atmosferice – datorită stratului acrilic colorat – fiind totodată ușor de întreținut, fără a fi nevoie de revopsire repetată grație suprafeței mat-mătăsoase, insensibilă la depunerile de praf și murdărie.

GEALAN Kubus, o noutate absolută, se remarcă prin suprafețele vizibile minime, atât la interior, cât și la exterior, asigurând un procent maxim de sticlă pentru ferestre și uși de balcon. Conceput pentru clădirile cu design inovator, sistemul urmărește câteva criterii extrem de importante: mai multă sticlă, mai multă lumină, mai puține cadre de toc, forme personalizate, statică și izolație termică excelente, suprafețe inovatoare și elemente colorate. De asemenea, sistemul integrează cele mai moderne tehnologii folosite în ultima vreme de GEALAN – IKD® (Izolarea Intensivă Integrată), STV® (Vitraj Static Uscat) și Acrylcolor – acestea păstrând designul elegant al profilelor și îmbunătățind decisiv performanța și proprietățile de sistem.

Instruirea angajaților – garanția calității

Echipa GEALAN România este alcătuită din aproximativ 100 de angajați, care prin experiență, competență și angajament, reprezintă garanția calității și a succesului dobândit de companie pe piața locală.

În acest sens, GEALAN organizează constant seminarii proprii de specializare, atât pentru angajați, cât și pentru parteneri, prin care se urmărește îmbunătățirea și actualizarea permanentă a cunoștințelor despre companie și produse.

GEALAN România organizează seminarii de specializare, dedicate angajaților și partenerilor, pentru îmbunătățirea și actualizarea cunoștințelor despre companie și produse.

„Instruirea profesională a membrilor echipei și programele de formare în vederea calificării profesionale contribuie la îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților finali. Totodată, sunt organizate acțiuni interne pentru ca angajații să rămână motivați și să se dezvolte profesional”, a adăugat reprezentantul departamentului Marketing al GEALAN România.

În plus, bazându-se pe principiul că furnizarea soluțiilor complete se poate realiza doar cu parteneriate durabile, GEALAN a dezvoltat un vast program de parteneriat, bazat pe competență, calitate și flexibilitate, program ce face ca rețeaua de distribuție a companiei să ajungă astăzi la peste 225 de firme partenere în întreaga țară.

Anul acesta, GEALAN aniversează 20 de ani pe piața locală, prilej prin care își propune să dezvolte și să mențină un program complex de parteneriat cu întreaga comunitate de arhitecți din România.

Declarația de mediu a companiei

Strategia de sustenabilitate implementată de GEALAN include reducerea impactului negativ al activității desfășurate asupra mediului, prin metode precum: promovarea în rândul angajaților a respectului pentru mediu și modalitățile de protejare a acestuia, optimizarea consumului de energie, reducerea consumului de apă, utilizarea echipamentelor și tehnologiilor performante, cu impact redus asupra mediului, utilizarea unor produse de întreținere cu durată lungă de viață, reducerea cantităților de deșeuri și valorificarea acestora. Un astfel de exemplu este reciclarea și reintroducerea deșeurile PVC ale companiei în procesul de fabricație, fapt ce contribuie la reducerea emisiilor de CO2.

Prin reciclarea și valorificarea deșeurilor de ambalaje, GEALAN contribuie an de an la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES)

Declarațiile de mediu ale produselor GEALAN atestă contribuția acestora la menținerea unui mediu sănătos, în toate etapele ciclului lor de viață: producție, utilizare și eliminare.

În plus, compania investește în modernizarea unității de producție, având ca obiectiv atât mărirea capacității de producție și îmbunătățirea calității produselor, precum și protejarea mediului înconjurător, prin achiziționarea unei tehnologii cu impact redus asupra mediului.

„Investițiile în modernizarea fabricii reprezintă o prioritate pentru GEALAN România, primul pas în acest sens fiind făcut prin refacerea circuitului de răcire, actualizat la cel mai înalt nivel tehnologic. De asemenea, modernizarea utilajelor și aducerea lor la un nivel tehnologic optimizat asigură furnizarea unor profile de înaltă calitate. Totodată, compania are în plan investiții în capacități extinse de stocare”, ne-a mai spus Gabriela Magirescu, reprezentatul departamentului Marketing al GEALAN România.

În ceea ce privește rezultatele financiare ale GEALAN România, în anul 2016, compania și-a atins planul de afaceri propus, bazându-se pe segmentul reabilitărilor și pe creșterea proiectelor rezidențiale. Un alt factor care a contribuit la atingerea obiectivelor a fost implicarea în proiecte imobiliare premium, care se identifică prin economii de energie, iar pentru anul în curs, GEALAN România își propune menținerea și consolidarea poziției pe piață.

 

 

Citiți și despre: