GETT’S investește în Mega Mall

28.08.2015

Brandul GETT’S a deschis un nou salon de înfrumusețare în Mega Mall din București, investiția având o valoare totală de peste 130.000 de euro. Noua locație din mall-ul prezent în Capitală se ridică la standarde de patru stele anunță reprezentanții GETT’S.

Pentru locația din Mega Mall, am ales brandul de 4 ****, respectiv GETT’S Color Bar, specializat pe operarea în locații de tip mall, cu prețuri accesibile, cu orar extins, 365 zile/an, inclusiv duminica, personal suficient de acoperitor pentru acomodarea a cât mai mulți clienți, cu parcare generoasă și cu acces foarte facil (se poate parca mașina la nivelul 1 și ajunge în 2 minute la noi în salon)”, a declarat Lucìan Miess, proprietarul rețelei.

Conceptul Color Bar vine cu câteva lucruri diferite pentru clienții salonului. Astfel, oglinzile lipsesc din zona de colorare a părului, astfel încât, se obține o stare de spirit superioară pentru clienții prezenți la GETT’S.  De asemenea, această noutate aduce tehnicianul într-o nouă lumină și scoate cât mai mult în evidență procesul de colorare al părului.

Noul salon din Mega Mall va avea 30 de angajați ce vor lucra în două ture oferind servicii complete de înfrumusețare, coafură-frizerie, cosmetică facială și corporală, manichiură-pedichiură dar și servicii de make-up și blitz facial treatment.

Salonul din mall-ul bucureștean este cel de-al patrulea deschis în acest tip de concept iar Lucian Miess preconizează că noul GETT’S urmează să deservească circa 1700 de clienți în fiecare lună. Astfel, compania va reuși să-și atingă target-ul de 100.000 de clienți pe an de la 81.300 câți număra la finele anului trecut.

Venim cu programul de fidelizare GETT’S BEAUTY MILES, de cumulare de puncte bonus, unde clienții acumulează puncte bonus din servicii, produse profesionale, din recomandarea de alti clienți și din feedback-ul în platforma mobilă getts.ro. Totodată avem servicii pentru doamne, domni (ei reprezintă cam 30% din clienții noștri) și pentru copii. Prețurile sunt  flexibile pentru că venim și cu grilă de prețuri diferite în funcție de experiența stilistului și unde de la stilist junior la stilist și stilist senior avem 10% diferență de preț, ceea ce devine accesibil și permite oricărui buzunar să ne frecventeze. De asemenea programul nostru pentru studenți permite ca în fiecare săptămână, de luni până miercuri, între orele 10-16, să avem reduceri de până la 50% ceea ce face ca acest program să aibă mare succes în rândul studenților”,  a adăugat Miess.

 

 

Citiți și despre: