GMP Advertising se afiliază Jung von Matt

18.02.2014

GMP Advertising se afiliază Jung von Matt (JvM), cea mai premiată rețea independentă de comunicare din Europa și una din top trei rețele independente la nivel mondial. Astfel, începând cu această lună, agenția a devenit „Partenerul JvM” în România, reprezentând interesele rețelei pe piața românească.

GMP Advertising și Jung von Matt au început colaborarea în urmă cu cinci ani, iar parteneriatul oficial a fost semnat ieri.

Prin această afiliere, agenția românească va avea acces la know-how-ul, standardele, uneltele și resursele oferite de rețeaua Jung von Matt.

“Suntem foarte fericiți să ne mărim familia cu o agenție atât de creativă și de premiată. Credem în spiritul antreprenorial și suntem bucuroși să împărtășim din experiența noastră colegilor din GMP Advertising. Prețuim aceleași lucruri și colaborarea noastră de-a lungul timpului ne-a arătat că suntem o echipă minunată”, a declarat Dominik Fassl, Managing Director Jung von Matt.

Rețeaua Jung von Matt a fost fondată în anul 1991, iar la ora actuală deține filiale în Germania, Austria, Elveția, Suedia, Cehia, Slovacia și China. Printre clienții agenției se numără Axel Springer, Bosch, Mercedes-Benz, Sixt, Unilever, German Post și RWE.

Felix Tătaru, președinte și fondator al Grupului GMP, a explicat că agenția sa a ajuns la o maturitate și un nivel de dezvoltare din care, pentru a continua să crească, are nevoie de un partener.

”Intrăm într-o familie mai mare, situată la cele mai înalte standarde globale, care ne poate împinge limitele mai sus și care ne poate pune la dispoziție unelte, inspirație și expertiză, foarte valoroasă pentru clienții noștri. Avem multe de învățat de la JvM și vom face asta în felul nostru, creativ și independent”, a continuat acesta.

 

Citiți și despre: