GMP PR comunică pentru Noriel

25.08.2014

Agenţia GMP PR gestionează din luna august comunicarea Noriel, liderul pieței de retail de jucării din România, oferind companiei consultanță strategică pentru corporate PR, brand PR și evenimente. Compania Noriel a fost înființată în anul 1993 de către soții Mirela și George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a început prin a produce jocurile bine-cunoscute ca „Nu te supăra, frate”, „Comoara lui Piticot” sau „Păcălici” în diverse secții din București, iar în 1999 a înființat propriul centru de producție în Prahova.

Astăzi compania deţine 43 de magazine în 25 de orașe, fiind cea mai mare rețea de retail de jucării de pe piață. De asemenea, are și o linie bogată și variată de produse proprii, care include jocuri românești deja celebre, plușuri și colecțiieducativ-creative precum Plastelino sau Micul Artist.

„În ultimii ani, ne-am concentrat activitatea pe creșterea și extinderea afacerilor, devenind cea mai mare rețea de retail de jucării din România. Acum avem nevoie și de un partener serios în zona de comunicare, care să ne ajute să vorbim atât despre business cât și despre proiectele pe care le pregătim pentru copii și părinți. GMP PR ne-au convins că putem face lucrul acesta împreună”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

Citiți și despre: