GOLDPLAST investește peste un milion de euro într-o nouă linie tehnologică

14.07.2017

GOLDPLAST, companie italiană specializată în design, producție și distribuție de accesorii pentru masă de înaltă calitate pentru industria hospitalității, , investește peste 1.000.000 de euro, la Topoloveni, într-o linie de producție pentru pahare turnate prin suflare, obținute printr-o tehnologie inovatoare. Estimată a-și începe activitatea în luna septembrie, noua linie tehnologică va avea o capacitate de producție de peste 4.000.000 de unități/an.

Investiția a vizat achiziția unui utilaj nou pentru producția de pahare prin suflare, cu o capacitate, calitate și eficiență crescută, precum i construirea și amenajarea unei secții integral climatizate, de peste 100 mp, noua linie producând atât modelele de pahare patentate existente în prezent în oferta companiei, cât și modele noi.

De asemenea, pentru deservirea noii linii tehnologice vor fi angajați peste 20 de muncitori, iar 10 tehnicieni și un inginer vor fi specializați pentru mentenanță și procese tehnologice.

„Unitatea de producție de la Topoloveni și-a confirmat statutul de centru de excelență al companiei astfel că decizia producerii și aici a celor mai pretențioase produse marca GOLDPLAST este una firească, ce se înscrie în strategia noastră pe termen lung Route2022, cu care ne-am propus să dublăm cifra de afaceri în următorii 6 ani”, a declarat Domenico Zaccone, Președinte și CEO, GOLDPLAST GROUP.

Paharele de vin produse cu tehnologia prin suflare reprezintă simbol al efortului continuu de cercetare și pasiune pentru inovare superioară a companiei. Acestea au fost proiectate utilizând polimeri de ultimă generație, prelucrați cu ajutorul unei tehnologii asemănătoare cu cea tradițională folosită pentru obținerea paharelor din sticlă. Paharele obținute cu ajutorul tehnologiei prin suflare au un design elegant, sunt perfect transparente, ca și cele din sticlă, dar sunt incasabile, rezistente și satisfac exigențele celor mai experimentați somelieri, asigurând o degustare perfectă.

Produsele sunt comercializate în întreaga lume, cu preponderență în Europa, principalii clienți fiind producătorii de vin, restaurantele, hotelurile, firmele de catering și organizatorii de evenimente, precum și marii retaileri. Până la sfârșitul anului sunt preconizate a fi produse 500.000 de unități de pahare suflate.

 

 

Citiți și despre: