GPeC 2017: Cine sunt speakerii evenimentului?

19.04.2017

Cea de-a 12-a ediție anuală GPeC, cel mai important eveniment de e-commerce din ţara noastră, a luat startul în forță anunțând primii trei speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 16-17-18 mai și noile criterii de evaluare ale magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC.

Aşadar, directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine în România, în cadrul evenimentului. Rob Siefker s-a alăturat echipei Zappos în ianuarie 2004 fiind, la ora actuală, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion, echipă care are peste 500 de angajați.

Acesta va susține un keynote de o oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing.

Pe lângă Rob Siefker, pe scena GPeC SUMMIT va urca și Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes.

El este autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie. Părerile și analizele sale despre tot ce ține de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times.

Tomi Ahonen va susține, pe 16 mai, un keynote special despre ultimele tendințe în Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

Cel de al treilea speaker internațional dezvăluit de organizatorii GPeC este Karl Gilis. Acesta revine în ţara noastră la cererea audienței după succesul prezentării de la ediția GPeC SUMMIT de anul trecut.

Pe data de 16 mai, Karl Gilis va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” – exemple concrete și sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce și cât de important este așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.

Pentru mai multe informații și înscrieri la GPeC SUMMIT, vizitați site-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

 

 

Citiți și despre: