GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrală și de Est

25.04.2017

În perioada 16-18 mai, Bucureștiul devine capitala comerțului electronic pentru țările din Europa Centrală și de Est. În cele trei zile se desfășoară a 12-a ediție anuală a GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din regiune – care aduce industriei o zi de Conferință premium, două zile de Workshop-uri aplicate, Expo și Networking cu elita pieței românești și internaționale.

În cadrul evenimentului, pe 16 mai, Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos, va susține keynote-ul “Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing”.

De asemenea, Tomi Ahonen, considerat de prestigioasa publicație Forbes drept „Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial”, va vorbi pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT, pe 16 mai, despre ultimele tendințe în Mobile Commerce și despre Augumented Reality, AR-ul fiind considerat de Tomi drept următoarea mass-media.

Karl Gilis se află pe locul al 3-lea în lume în clasamentul PPC Hero al celor mai buni experți în Optimizarea Conversiilor. La cererea audienței, Karl revine în România la GPeC SUMMIT pe 16 mai cu un keynote de 45 de minute în cadrul Conferinței intitulat „How to seduce your visitors to buy (more)?” în care se va axa pe sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce este important așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.

În plus, acesta va susține și un workshop de Conversion Optimization pe data de 17 Mai, plin de exemple concrete pentru magazinele online în scopul creșterii ratei de conversie.

Evenimentul GPeC SUMMIT se adresează magazinelor online și tuturor companiilor care activează în e-commerce și își doresc să afle concret ce pot face pentru a-și dezvolta afacerile.

Temele dezbătute în cadrul Conferinței și al celor 12 workshop-uri aplicate sunt de maxim interes pentru orice business online: Cifre și statistici de piață, Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, E-Mail Marketing, Logistică și Curierat, Content Marketing.

“La GPeC ne-am dorit dintotdeauna să livrăm conținut de calitate care să îi ajute concret pe participanți în afacerile pe care le derulează. Cu siguranță nu am reușit 100% pentru că nu există perfecțiune, dar anul acesta ne-am concentrat mai mult decât oricând să oferim know-how premium, fără vorbe goale așa cum se întâmplă la alte conferințe. De aceea, subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT sunt de neratat pentru magazinele online și pentru oricine activează în domeniu, iar speakerii pe care îi aducem sunt atent selectați, în așa fel încât audiența să aibă parte de 3 zile de conținut relevant, imediat aplicabil în business.”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Pe 17 și 18 mai se vor desfășura Workshop-urile GPeC susținute de unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online și axate pe cele mai importante elemente care contribuie la succesul unui magazin online:

  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult): Conversion Optimization
  • Valentin Radu (Founder Omniconvert): Strategii de retenție a clienților
  • Matei Psatta (Head of Marketing Vola.ro): Content Marketing
  • Sorin Sfetcu (Deputy Managing Director iProspect): Google AdWords
  • Dan Vîrtopeanu (Founder Breeze Mobile): Mobile
  • Raluca Radu (Country Manager Answear.ro): Marketing Online
  • Liviu Taloi (Co-Founder Ecompedia.ro): Google Analytics
  • Horia Neagu (Digital Marketing Consultant): SEO
  • Andrei Radu (CEO & Founder GPeC): Usability
  • Andrei Georgescu (Co-Founder & Managing Director White Image): E-Mail Marketing
  • Bogdan Manolea (Co-Founder Trusted.ro) & George Hari Popescu (Communication Specialist Trusted.ro): Diferențiere în E-Commerce
  • TBA: Social Media

În paralel cu Conferința GPeC se desfășoară și GPeC E-Commerce Expo care aduce față în față peste 20 de furnizori de servicii e-commerce și magazinele online.

 

 

Citiți și despre: