Graffiti PR își modifică structura de management

20.06.2014

Graffiti PR își modifică structura de management, conducerea executivă a agenţiei fiind transferată unei echipe de șase consultanți din interiorul companiei. Managing Director al Graffiti PR în ultimii șase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte strategice pentru agenție, dar și în afara ei, în timp ce Bogdan Tomoiagă, Senior Consultant cu o experiență de 12 ani în comunicare, a fost promovat în funcția de Director Executiv.

“Întotdeauna mi-a fost frică să nu creez o agenție <bonsai> în care tai ramurile îndrăznețe și limitez spațiul de creștere la un ghiveci, pentru ca apoi să contemplez o miniatură strălucită. Sunt 6 ani în care agenția s-a dezvoltat constant ca volum de business, expertiză și număr de consultanți. Acum intră într-o nouă fază de dezvoltare, în care e condusă nu de o singură persoană, ci de o echipă care a crescut împreună. Pentru mine urmează un alt rol, acela de a înțelege mult mai detaliat semnificația comunicării în viziunea de business a clienților, pentru a putea alimenta inovația în produsul agenției”, a afirmat Mircea Tomescu, Senior Adviser al Advisory Board Graffiti PR .

Graffiti PR se numără printre cele mai importante agenții de relații publice din România, cu o echipă de 32 de consultanți și o cifră de afaceri în anul 2013 de 2,63 milioane de euro, cea mai mare din istoria agenției.

Noua structură de management este formată din șase consultanți care au contribuit la expansiunea Graffiti PR pe piața de comunicare din România. Este vorba de Bogdan Tomoiagă, Director Executiv cu o experiență de 12 ani în comunicare și 10 ani în Graffiti PR, Roxana Mihalache, Senior Consultant cu 20 de ani experiență în comunicare, 14 ani în PR și 9 ani în echipa Graffiti PR, Paul Kasprovschi, Senior Consultant cu 14 ani în marketing și comunicare și 5 ani în Graffiti PR, Irina Ciocan Stănescu, Senior Consultant cu o experiență de 8 ani în comunicare și 6 ani în Graffiti PR, Dorina Drăgan, Senior Consultant cu o experiență de 10 ani în comunicare și 4 ani în Graffiti PR şi Simona Corabu, Senior Consultant cu o experiență de 10 ani în comunicare și 7 ani în Graffiti PR.

„Rămânem aceeași echipă care a adus produsul agenției până aici, dar intrăm într-o nouă etapă operațională, care să permită creșterea agenției în continuare. Trecem la o structură orizontală, împrumutată de la colegii noștri de la Ketchum, structură care ne va permite să fim mai aproape de clienți și deci de produsul final. Ce înseamnă asta? Mai mulți consultanți seniori în contact direct cu clienții, dezvoltarea de parteneriate între clienți sau între diferite zone de expertiză din agenție. E o urmare de altfel firească a maturizării proiectelor pe care le-am introdus în piață alături de clienții noștri. Ne bucurăm să punem bazele, prin Mircea, primului Advisory Board al unei agenții de PR din România. Implicarea unor specialiști din afara industriei de PR în produsul pe care îl construim pentru clienții noștri ne va ajuta să aducem acel plus de relevanță de business de care are nevoie întreaga industrie.”, a explicat Bogdan Tomoiagă, Director Executiv Graffiti PR.

 

Citiți și despre:

  • Vincon Vrancea are o nouă conducereVincon Vrancea are o nouă conducere Compania Vincon Vrancea are, începând cu această săptămână, o nouă structură de management. Conducerea executivă a companiei va fi preluată de Președintele Consiliului de Administrație, Luchi Georgescu, iar […]
  • Schimbări în managementul eSky GroupSchimbări în managementul eSky Group eSky Group, grupul care deține în România agenţia de turism eSky Travel Search, a anunţat schimbări importante la nivelul managementului. Astfel, Carla Boangiu, Country Manager a decis să îşi continue cariera […]
  • Schimbări în managementul CegekaSchimbări în managementul Cegeka Stijn Bijnens îl va înlocui pe André Knaepen în funcția de CEO al grupului Cegeka de la începutul anului 2019. André Knaepen își va pastra rolul de Președinte Executiv al consiliului de administrație, numirea […]
  • Cemacon adoptă un Regulament de Guvernanță CorporativăCemacon adoptă un Regulament de Guvernanță Corporativă Cemacon a anunţat aplicarea unei noi măsuri menite să confirme maturitatea afacerii și nivelul de profesionalism al managementului. Astfel, producătorul de blocuri ceramice implementează un Regulament de […]
  • Monsanto România are o nouă echipă de conducereMonsanto România are o nouă echipă de conducere Începând cu luna septembrie, Monsanto România a schimbat structura de management a companiei la nivel local. Trei membri din echipa Monsanto au preluat noi funcţii de conducere, în urma performanţelor […]