Green Future – produse de bedding românești, prietenoase cu mediul și corpul uman

Green Future – produse de bedding românești, prietenoase cu mediul și corpul uman

01.05.2015

Exemplu de urmat: compania a crescut cifra de afaceri, în plină criză, cu 78%. Super Ball este o companie fondatăîn urmă cu 11 ani, intrând pe piața din România cu o nouă abordare și unportofoliu special de produse, format din articole de casă și mobilier tapițat. Cu un colectiv tânăr și o calitate demonstrată, societatea a crescut rapid, ajungând să se impună pe piața dinamică din țara noastră, printr-o optimizare constantă a produselor și serviciilor. 

Campioni în Business 

În anii 2004 și 2005, compania a avut ca obiect de activitate intermedierea în comerţul cu produse diverse, iar din 2006 obiectul de activitate s-a schimbat în fabricarea de textile neţesute. “În plină criză economică, până în 2011 am reușit o creștere spectaculoasă cu 78% a cifrei de afaceri, iar eforturile Holdingului nostru de companii a fost recunoscut la nivel național de către BCR și Enterprise Investors, fiind declarați <Campioni în Business> alături de cei mai de succes antreprenori din România”, ne-a declarat Claudiu Stepan, directorul general S.C. Super Ball S.R.L..

În anul 2013, a fost lansat brandul Green Future, care acum reprezintă șase producători români: Softex, Super Ball, Alcam International, Super Ball International, Pal Group, Green Future Recycling. Brandul a fost lansat inițial pe piața externă, iar în prezent produsele sunt exportate în țări precum Anglia, Bulgaria, Germania, Italia, Suedia, dar și Islanda, Olanda, Suedia, Coreea de Sud și Japonia. Anul trecut, exportul a reprezentat 20%, iar pentru 2015 și 2016 este prevăzută o creștere de până la 50 – 60%.

Este prevăzută o creștere a exportului de până la 50 – 60%.

Oficialii companiei spun că Green Future este un adevărat succes, afirmația fiind susținută de rezultatele din 2014, proiectul are o cifră de afaceri de peste un milion de euro, în condițiile în care a fost lansat în urmă cu mai puțin de doi ani. „Brandul Green Future a apărut din dorința noastră de a crea produse cu valoare adăugată, care să ne permită o dezvoltare corectă pe termen lung, încercând să realizăm articole cu un grad tot mai mare de prelucrare. De la început, ne-am propus că tot ce vom realiza sub brandul Green Future să fie caracterizat de noutate, tradiție și valori românești, calitate superioară și un grad mare de inovare. Ținta noastră este realizarea unor produse de calitate superioară competitive pe piețele externe, referindu-mă aici atât la piețele europene, cât și la cele din Orientul Mijlociu și SUA”, a completat directorul Super Ball.

Green Future a înregistrat o cifră de afaceri de peste un milion de euro, în 2014.

Topul vânzărilor

Portofoliul Green Future pentru consumatori este împărțit în patru game: Finesse (pană și puf de gâscă), Caressa (lână Merinos), Sensy (nanofibră), Breeze (bambus). Fiecare gamă conține perne, pilote, saltele și protecții pentru saltele. De asemenea, în portofoliul Green Future există produse destinate copiilor, articole pentru Horeca și lenjerii. “Având în vedere că suntem în sezonul primăvară-vară, unele dintre cele mai bine vândute produse sunt cele din gama Breeze, realizate din fibră de bambus 100%. Acestea oferă un somn liniștit, pentru că mențin o temperatură constantă a corpului, în ciuda vremii schimbătoare. Se vând foarte bine și saltelele cu spumă Memory, special concepute pentru o susținere adecvată a coloanei vertebrale. Motivele pentru care aceste produse se află în topul vânzărilor sunt problemele frecvente pe care oamenii le au cu spatele. Tocmai de aceea, am conceput un pachet special pentru clienții noștri, Ergo Relax Memory, care conține: saltea, perne și pilotă”, explică Claudiu Stepan. Alte produse care înregistrează vânzări ridicate sunt pernele din bambus, mulțumită prețului accesibil, confortului și protecției naturale pe care le oferă.

Produsele pot fi achiziționate de pe website-ul www.green-future.ro, dar și de pe platformele partenere, precum www.emag.ro și www.spatiulconstruit.ro. De asemenea, compania are un magazin situat în București, în complexul comercial Auchan, iar cei care locuiesc în vestul țării sunt așteptați la showroom-ul oficial din Orțișoara. Nu în ultimul rând, produsele de dormit Green Future sunt disponibile și în magazinele Lemn’s și Koncepto. 

Investiții

Cu două unități de producție în Timișoara și Urziceni, compania deține cele mai importante certificări din domeniu: ISOROMCERTification și certificatul HOHENSTEIN, cel mai important și prestigios certificat european în domeniul textilelor, care certifică anual faptul că toate textilele utilizate, precum și produsele obținute sunt sănătoase pentru corpul uman și nu prezintă niciun pericol inclusiv pentru bebeluși.

Mai mult decât atât, societatea este în curs de certificare pentru obținerea etichetei europene ECOLABEL. Aceasta este o certificare europeană privind nivelul ridicat de calitate, precum și faptul că produsele și materialele din care sunt realizate sunt prietenoase cu mediul înconjurător și corpul uman, nefiind tratate chimic sau cu alte substanțe care să afecteze mediul, fiind 100% reciclabile. “Sigur pentru a realiza aceste produse de calitate ridicată, cu un grad ridicat de prelucrare și cu o diversitate foarte mare, am avut un plan investițional coerent și bine definit încă de la început. Investițiile în cele două capacități de producție se ridică la peste 3 milioane de euro, de la hale până la tehnologii și softuri de ultima oră în domeniu, care să ne permită atât producția, cât și cercetarea și inovarea produselor viitoare”, ne-a declarat Claudiu Stepan, directorul general Super Ball.

Educație și planuri de viitor

Dacă în urmă cu câțiva ani, consumatorii din România nu dădeau importanță unui așternut de calitate sau a modului în care dorm, în prezent sunt tot mai mulți clienți care se informează și conștientizează faptul că un somn corect poate aduce energia necesară unei zile pline.

Cu toate acestea, consumatorii abia acum încep să afle despre toți factorii care contează pentru un somn odihnitor, de la temperatura optimă, la nivelul umidității, importanța ortopediei, a ergonomiei și a relaxării musculare. “Green Future, prin ceea ce va reprezintă pe piața românească, își propune în viitor inclusiv o componentă educațională și o implicare continuă în acest sens, prin oferirea unor informații corecte, evitând pe cât posibil exagerările și poveștile de marketing, care din păcate, de cele mai multe ori păcălesc consumatorul. De aceea, noi vrem ca produsele noastre atât cele prezente, cât și cele viitoare să fie realizate în concordanță cu beneficiile reale pe care acestea le aduc clienților noștri”, ne-a explicat directorul general Super Ball.

Compania și-a propus, pe termen mediu, consolidarea și dezvoltarea brandului Green Future, creșterea exportului și noi investiții în domeniu. “În anul 2013, cifra de afaceri Super Ball a fost de 3 milioane de euro, iar în 2014 a crescut la 3.5 milioane de euro. Pentru 2015, ne dorim o creștere mult mai mare, în jurul 5.5 milioane euro”, ne-a declarat Claudiu Stepan, directorul general Super Ball.

 

 

Citiți și despre: