Grupul Floria a vândut flori de aproape 1 milion de euro, în prima jumătate a anului

30.07.2015

În prima jumătate a anului, Grupul Floria a vândut flori în valoare de 950.000 euro. Avansul a fost susţinut de creșterea accelerată, la nivel de grup, a vânzărilor de buchete online pe Floria.ro, de deschiderea florăriei Floria În Stradă, precum și de dezvoltarea pe segmentul aranjamentelor corporate și pentru evenimente personale.

Floria.ro a comercializat, în perioada analizată, flori în valoare de 550.000 euro și a înregistrat astfel o creștere cu 60% față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Rețeta noastră a fost simplă: să facem totul să ne îndeplinim misiunea de a livra cele mai frumoase și rezistente buchete, cu cel mai simplu mod de comandă, în cel mai scurt timp, oriunde în țară. Toate eforturile au fost orientate către acest obiectiv, iar rezultatele au apărut: cota de piață a crescut, iar clienții sunt mai fideli brandului”, declară Marina Popescu, e-Commerce Manager Floria.ro.

Florăria online se adresează cu precădere gentlemanilor: 65% dintre clienții florăriei online sunt domni atenți, maturi, cu vârste între 25 și 45 ani, care vor să ofere buchete cu un design deosebit și pentru care contează calitatea florilor, serviciile premium de livrare și profesionalismul în execuția buchetului.

„Domnii care comandă flori pe www.floria.ro sunt pretentioși și atenți la detalii, ei caută buchete sofisticate, cu design, cu poveste, care să întregească experiența destinatarei. O consecință este faptul că valoarea medie a comenzii online a crescut ușor în primele luni, până la 225 lei, față de 210 lei anul trecut”, adaugă Marina Popescu.

Prima jumătate a anului a fost marcată și deschiderea primei florării Floria În Stradă, conceptul pentru vânzare offline de buchete și aranjamente de flori propus de Grupul Floria.

Investiția pentru deschiderea florăriei se ridică la100.000 euro. Florăria este situată în centrul Capitalei, într-un spațiu de 150 metri pătraţi, pe str. Ion Câmpineanu nr. 22.

 

 

Citiți și despre: