Hamé România, creştere de 23% a cifrei de afaceri în primele 6 luni

17.07.2014

Hamé România a înregistrat în primul semestru al acestui an o creştere de 23% a cifrei de afaceri, față de aceeași perioadă a anului 2013. Astfel, campaniile de comunicare dezvoltate pentru brandul Antrefrig şi inovaţiile Hamé în termeni de reţete şi ambalaje au dus la dublarea cifrei de afaceri exprimată în euro în ultimii patru ani, în condițiile dificile ale pieței, induse de criză.

Hamé România deţine în prezent zece categorii de produse, cele mai importante fiind cele din categoria de pate și carne (unde Hamé deține o unitate producție la Caracal), conserve de pește (categorie în care compania deține poziția de lider de piață) și compoturi.

În România, portofoliul companiei include mărcile: Hamé, Antrefrig, Hamánek, Hangiţa, Cara, Corăbioara, Bucataru’ și Vasco da Gama. Brand-ul Antrefrig a fost preluat de către Hamé Holding în anul 2007 și inclus în portofoliul Hamé România.

Hamé Holding este o companie internaţională cu sediul în Cehia, reprezentată în peste 40 de state din întreaga lume, cu şapte facilităţi de producţie în Cehia, una în Rusia şi una în România, prin care acoperă o vastă gamă de produse alimentare conservate.

 

Citiți și despre: