HeidelbergCement, premiat cu distincţia „Best improver”

22.10.2014

HeidelbergCement Group a primit distincția „Best improver” în ceea ce privește comunicarea transparentă a indicatorilor de mediu, în cadrul programului Carbon Disclosure Project (CDP). Asfel, compania a fost aleasă câştigătoare dintre cele mai mari și puternice 350 de organizații din zona Germania – Austria – Elveția.

În plus, HeidelbergCement se clasează la ora actuală în Top 5 cele mai bune companii din sectorul de energie și materiale de construcții.

Premiul „Best improver” a fost acordat în cadrul conferinței și ceremoniei CDP Leadership Award susținută în cadrul BMW Welt la München, în data de 16 octombrie.

„Suntem foarte încântați pentru că am atins performanța îmbunătățirii scorului de transparență de la 97 la 100 în acest an. Astfel, am ajuns acum printre cele mai bune cinci companii din sectorul energetic și de materiale de construcții”, a declarat Rob van der Meer, Director de Public Affairs și Environmental Sustainability al HeidelbergCement Group.

Carbon Disclosure Project (CDP) colaborează cu mii de companii care se confruntă cu problema schimbărilor climatice, colectând în acest sens date privind performanțele de mediu, precum și informații privind obiectivele, inițiativele, riscurile și oportunitățile companiilor partenere din întreaga lume și pregătește un raport în fiecare an. Cercetarea, înfățișată sub forma unui sistem global de date este singura care poate oferi companiilor informații vitale despre mediu și despre schimbările care se produc la nivel global.

„Acest succes are la bază excelenta cooperare și comunicare a departamentelor de mediu, de achiziții, de logistică, de resurse umane, precum și cel de cercetare, dezvoltare și producție. Numai în acest fel am putut perfecționa procesul de generare sistematică și de raportare a informațiilor. Așadar, experiența participării în programul CDP ne-a determinat să ne organizăm  mai bine, astfel încât să găsim  o modalitate mai bună de a comunica riscurile și oportunitățile pe care le întâmpinăm în contextul schimbărilor climatice”, a precizat Rob van der Meer.

HeidelbergCement Group a fost susținută, pentru a ajunge la această performanță,  de fiecare filială națională, inclusiv de compania din România. Pe lângă raportările interne, Carpatcement Holding s-a implicat în îmbunătățirea transparenței comunicării și în mod public, prin proiecte de responsabilitate socială. Unul dintre ele este chiar „Tinerii gardieni ai mediului” în care elevii de la liceele din apropierea fabricilor de ciment merg însoțiți de profesorii coordonatori și de specialiștii din fabrici pentru a măsura indicatorii de mediu, care ulterior sunt comunicați de către Carpatcement.

Citiți și despre: