Heineken: Investițiile în tehnologie au adus o scădere de peste 22% a emisiilor de carbon 

22.09.2014

Heineken România a anunţat că investițiile, realizate anul trecut, în tehnologie au adus cea mai mare scădere a emisiilor de carbon (CO2) din ultimii trei ani. Compania a publicat cea de-a cincea ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate, anunțând rezultate pozitive pentrutoate ariile Agendei „Brewing a Better Future”. De asemenea, producătorul de bere a lansat primul program de Harm Reduction din România organizat la un festival de muzică.

„Din 2010, de când am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am îmbunătățit rezultatele de la an la an. Ne bucurăm să vedem că prin investițiile pe termen lung în tehnologie și eficientizarea proceselor de producție am reușit să obținem o scădere semnificativă a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasăm pe piață din 2011 și sistemul automat de distribuție ne-au ajutat să reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl,de la 7,1 kg/hl în 2012”, a afirmat Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

Anul trecut, Heineken a introdus un sistem de planificare automată a transporturilor, care a permis companiei să micșoreze cu 22,8% nivelul de CO2rezultat din activitatea logistică. În plus, consumul de energie termică al companiei a scăzut de la 61,9 MJ/hl, în 2012, la 61,8 MJ/hl, în timp ce consumul de apă a fost redus de la 3,9hl/hl, în 2012, la 3,8 hl/hl.

În 2013, Heineken a reușit să reducă nivelul emisiilor de CO2de la 7,1 kg/hl (în 2012), la 6,6 kg/hl, în parte și datorită frigiderelor verzi care consumă cu până la 35% mai puțină energie electrică decât frigiderele obișnuite.

Tot anul trecut, compania a lansat primul program de Harm Reduction din România desfășurat la un festival de muzică, în parteneriat cu organizația non-guvernamentală ALIAT. În cadrul acestui proiect 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool și 300 de participanți au răspuns la chestionarele recomandate de Organizația Mondială a Sănătății.

În plus, programul Heineken pentru comunități a continuat și anul trecut, când compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Astfel, opt proiecte locale care contribuie la bunăstarea comunităților au câștigat granturi în valoare de 50.000 de lei fiecare.

De la lansarea programului, valoarea totală a investiţiilor se ridică la 1 milion de lei.

Citiți și despre: