Holver, dezvoltare și expansiune continuă

01.12.2017

Compania estimează să atingă, la sfârșitul lui 2017, cea mai mare cifră de afaceri din istoria companiei – peste 57 de milioane de euro. Holver, companie românească cu capital integral austriac, a debutat pe piața din România în anul 2000, fiind membră a grupului membră a grupului austriac J. u. A. Frischeis (JAF) care, prin cele 58 de filiale din 19 țări, este cel mai mare comerciant en-gros de lemn și produse din lemn din Europa Centrală.

Astfel, având ca obiect de activitate comerțul cu produse lemnoase și pe bază de lemn, Holver a avut o evoluție rapidă, pornind de la o cifră de afaceri de doar câteva sute de mii de euro realizată datorită exportului de furnir și cherestea către celelalte membre ale grupului,  în ultimii ani reușind să realizeze cifre de peste 50 de milioane de euro prin deservirea unei game largi de clienți în toată România.

„Pot spune că ne-am aflat într-o dezvoltare și expansiune continuă încă din momentul înființării. Am deschis punctele de lucru unul după altul, iar după aceea am început să le modernizăm rând pe rând și să le adaptăm nevoilor clienților. Noile noastre showroom-uri sunt o sursă de inspirație pentru clienții noștri și un exemplu impresionant pentru ceea ce este posibil cu produsele noastre”, ne-a declarat Adrian Fredy Mărie, administratorul Holver.

Produsele, prezentate în șase showroom-uri proprii

Holver oferă clienților săi o gamă de produse și servicii precum plăci decorative, plăci pentru construcții și industrie, parchet și accesorii, terase și accesorii, lemn construcții, furnir și cherestea, uși și tocuri precum și servicii de prelucrare.

Din această gamă variată de produse, ponderea cea mai mare o are vânzarea de plăci decorative, numai cu această categorie compania realizând o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro pe an.

Holver își deservește clienții prin intermediul a șase punct de lucru – Brașov, Timișoara, Cluj, București, Constanța și Iași

Totodată, de-a lungul celor 17 ani de activitate, Holver și-a deservit clienții prin deschiderea a șase punct de lucru, în Brașov (2002), Timișoara (2005), Cluj (2005), București (2006), Constanța(2007) și Iași (2013).

„Clienții pot vedea produsele pe care le oferim în showroom-urile deschise în punctele noastre de lucru, atât în forma lor originală, cât și puse în valoare în produse finite precum mobilier, terase sau foișoare”, a completat Adrian Fredy Mărie.

Obiectivul principal

Cum toate activitățile desfășurate de Holver sunt orientate către clienți, dorind să creeze parteneriate durabile cu aceștia, obiectivul companiei este acela de a fi furnizorul principal pentru firmele care prelucrează materie primă din lemn și pe bază de lemn, pentru revânzători, dar și pentru societățile industriale specializate ce folosesc această gamă de produse.

„În acest scop, depunem eforturi permanente pentru construirea unei relații de durată, prin oferirea unui pachet complex de servicii, începând de la alegerea și comandarea produselor, la depozitarea, comisionarea și până livrarea acestora, într-un mod profesionist și eficient”, menționează administratorul Holver.

„Calitatea este scopul final al activității noastre, atât intern, cât și față de clienții noștri”, susține administratorul Holver

De asemenea, pentru atingerea acestui scop, compania se focusează pe calitatea produselor și serviciilor, conceptul „nu avem, nu există” nefăcând parte din filozofia societății. Prin calitate, Holver se referă la posibilitatea de conformare în procent de 100% cu cerințele clienților, cerințe atent definite și acceptate de ambele părți.

Totodată, cheia succesului Holver sunt angajații, aceștia beneficiind de oportunități de dezvoltare personală și de sarcini de lucru provocatoare.

Cea mai mare cifră de afaceri, înregistrată în 2017

Referitor la evoluția pieței lemnului din România, administratorul Holver spune că „observăm în prezent un tip de regândire: Lemnul și produsele din lemn sunt în trend pe piața din România. Oamenii construiesc tot mai mult și industria mobilei ia un avânt puternic. Noi sprijinim acest lucru, astfel că am dezvoltat multe produse și servicii noi. Datorită acestei reorientări, am putut face din „criza economică“ o „creștere economică“ – din fericire!”.

Astfel că, pe lângă cele șase showroom-uri, Holver are câte un centru de tăiere și cantuire în fiecare locație, ultimele două deschise fiind cele de la Constanța și Iași. Totodată, în cursul acestui an, compania a început construcția unui centru de piese de mobilier.

Datorită acestor investiții, precum și calității produselor oferite, Holver a înregistrat, în prima jumătate a anului 2017, vânzări mai mari cu aproximativ 1,3 milioane de euro față de aceeași perioadă a anului trecut.

La finalul lui 2017 reprezentanții Holver estimează să atingă cea mai mare cifră de afaceri din istoria companiei, de peste 57 de milioane de euro

În ceea ce privește rezultatele financiare pentru sfârșitul anului, se estimează că Holver va atinge cea mai mare valoare din istoria companiei, de peste 57 de milioane de euro.

„Și nu am fi reușit acest lucru fără echipa perfect armonizată, care a colaborat permanent și a lucrat pe obiective comune – să facă Holver mai de succes și să își dezvolte propriile abilități”, a încheiat Adrian Fredy Mărie, administratorul Holver.

 

 

 

Citiți și despre: