Hornbach lansează o nouă campanie publicitară

17.08.2017

Retailerul Hornbach a anunţat că lansează o nouă campanie publicitară care se axează pe prezentarea unuia dintre cele mai mari atuuri ale rețelei, sortimentul foarte bogat de produse aflate pe stoc și la comandă, în fiecare magazin. După ce, în campania de primăvară, „Hei, fruntea sus! Continuă treaba!”, retailerul a adus în discuție depășirea obstacolelor pe care le poate întâmpina oricine într-un proiect de bricolaj, compania revine cu umor asupra avantajelor pe care le au clienții ce trec pragul magazinelor sale.

„Într-un magazin de bricolaj precum Hornbach, cu un sortiment de peste 120.000 articole, din care 60.000 mereu pe stoc și alte 60.000 pe comandă, uneori, coșul de cumpărături se umple mai mult decât ați fi crezut. În astfel de situații, unii meșteri se întreabă: <Cum duc eu, acum, toate acestea acasă?>. Plecând de la acest aspect, am construit campania de publicitate prin care ne anunțăm regretul față de eventualele neplăceri create celor din jur, însă nu este vina noastră că avem atât de multe articole, încât clienții nu se pot opri din cumpărat”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Noua campanie, denumită în mod hazliu „HORNBACH regretă situația. Dar nu este vina noastră că avem 120.000 de articole.”, cuprinde trei spoturi TV care prezintă exact această situație: clienți foarte mulțumiți, care au făcut cumpărături peste măsură la Hornbach. Și, în fiecare spot, se răspunde simplu la întrebarea „Cum duc eu, acum, toate acestea acasă?”: „Suflecă-ți mânecile, încarcă mașina la maxim și apoi apucă-te de treabă!”.

„Hornbach regretă situația. Dar nu este vina noastră că avem 120.000 de articole!“ este motto-ul campaniei, care reprezintă o reinterpretare a clasicei reclame cu același nume din anul 2001. Încă de pe atunci, excesul de cumpărături provoca adevărate aventuri pe drumul spre casă.

„A fi un magazin de materiale de construcții și grădinărit dedicat proiectelor înseamnă că punem la dispoziția clienților în permanență un sortiment de neegalat. Fie că este vorba de un proiect extrem de amplu sau de un șurub incredibil de greu de găsit, la Hornbach clienții găsesc repede tot ceea ce au nevoie. Prin noua campanie ne-am dorit să comunicăm acest mesaj într-un mod plin de umor și, astfel, plin de efect”, a declarat Thomas Schnaitmann, Director de Marketing Hornbach Germania și Director de Comunicare și Marketing Internațional în cadrul Hornbach.

În România, campania a început pe 1 august 2017 și se va desfășura până la jumătatea lunii octombrie, pe TV, online și outdoor.

 

 

Citiți și despre: