Hotel IAKI, servicii hoteliere de patru stele

01.06.2016

Managementul hotelului dorește consolidarea poziției în mediul online. Construit în anul 1957, Hotelul Iaki poate fi considerat clădire istorică. Începând cu anul 1999, când a fost cumpărat de Gheorghe Hagi – actualul proprietar, hotelul a fost supus unui amplu proces de renovare, încheiat în 2001, iar în anul 2009 au fost încheiate alte lucrări de modernizare.

Elemente tipice hotelului Iaki sunt decorul camerelor, care sunt spațioase, înalte, dar și experiența culinară propusă de bucătarii hotelului.

„Când tarifele sunt similare, alegerea unui hotel sau a altuia ține în primul rând de calitatea serviciilor, de facilitățile oferite, dar mai ales de acele mici detalii care te-au făcut să te simți bine, care te-au surprins în mod plăcut și care nu fac altceva decât să te invite pentru o nouă vacanță. Unul din motivele pentru care IAKI este ales ca destinație de vacanță este și faptul că echipa noastră se concentrează pe detalii, zona de servicii fiind cea pe care dorim să o îmbunătățim de la an la an”, declară Daniela Beica, director marketing și vânzări.

Ofertele verii 2016

Cum sezonul estival a început, Hotelul Iaki și-a pregătit ofertele cu mult timp înainte, fiind lansate din toamna anului trecut. Acestea au fost prezentate oaspeților sau potențialilor oaspeți prin intermediul site-ului , newslettere personalizate, apariții cu machete în reviste de specialitate, dar și la târgurile de turism.

Pachetele speciale, care în ultimii ani s-au bazat pe serviciile Centrului Iaki Spa, sunt: Get Ready For Summer, Purify your body, Voyage D’Harmonie, Spa Romantic, Pachet Rusalii, Bachelorette Sparty, Pachet Antitabac.

În turism, hotelierii oferă, în principal, aceleași facilități și servicii, în funcție de clasificarea pe care au – numărul de stele – iar cei care au reușit să ofere ceva mai mult și pe o perioadă îndelungată, și-au consolidat poziția pe piață.

Pentru oaspeții care își rezervă din timp vacanța la Hotel Iaki este accesibilă oferta Early Booking, ofertă cu un discount de 15-30%.

„Partea de divertisment s-a îmbogățit considerabil pentru acest sezon estival. Vor fi organizate evenimente cu tematică atât pentru adulți, cât și pentru copii: ateliere de creație, de pictură, jocuri interactive menite să le dezvolte imaginația, piese de teatru, concursuri, animație, face-painting, spectacole de baloane de săpun, experimente trăsnite și lista poate continua. Pentru a ne mulțumi oaspeții, începând cu sezonul estival 2015, o mare parte din activitățile de entertainment, în funcție de specific sau de program, au fost acordate gratuit”, menționează Daniela Beica.

Centrul Iaki SPA – principalul punct de atracție

Hotelul dispune de 122 de camere și apartamente, cu o capacitate de 244 de locuri, turiștii beneficiind de facilități și servicii precum minibar, aer condiționat, televiziune prin cablu, telefon, internet și seif în camere, dar și de piscină exterioară, teren de fotbal și tenis, 3 restaurante, curățătorie și spălătorie, parcare și garaj subteran.

Pe lângă aceste facilități, Iaki pune la dispoziție un centru de conferințe cu 4 săli, un centru spa și organizează evenimente speciale și recepții în 5 săli elegante și moderne.

Toate aceste servicii sunt asigurate de aproximativ 90 de angajați în perioada de extrasezon, iar în perioada de vârf, iulie-august, echipa poate ajunge până la 150 de persoane.

„Ofertele pentru oaspeții noștri pot fi integrate, IAKI oferind atât servicii de cazare, masa, Spa și/sau sală de conferință atât pentru oaspeții de pe plan local, cât și național, Centrul IAKI Spa fiind deschis tot timpul anului”, susține managerul de marketing și vânzări al hotelului.

Cu alte cuvinte, uniqe selling point-ul la Iaki este Centrul Spa, acesta fiind primul centru de acest gen de pe litoralul românesc, deschis în 2002.

Desfășurat pe 1.600 mp, Iaki Spa pune la dispoziția oaspeților o suprafață destinată exclusiv relaxării și stării de bine

Astfel, pe lângă facilitățile pe care turiștii le găsesc în zona umedă a Centrului, acesta oferă și o sală de sport – Iaki Gym, fiind dotată cu aparatură performantă Technogym, dar și un salon de masaj – Spa Senses.

Planurile pentru viitor                      

Ca planuri de viitor, Hotel Iaki are obiective clare. În primul rând, își dorește consolidarea poziției în mediul online prin direcționarea a cât mai multor rezervări directe pe site-ul hotelului, dar și achiziționarea unui program CRM (Customer Relationship Management).

De asemenea, conducerea hotelului își dorește o promovare mai accentuată pe plan extern și o accentuare a pachetelor de nunți, continuarea și dezvoltarea implicării Iaki în programe și campanii caritabile și sociale. Însă cel mai important obiectiv îl reprezintă organizarea Jubileului de 60 de ani, în 2017.

Cifra de afaceri înregistrată la sfârșitul anului 2015 a depășit 15 milioane de lei, fiind anul cu cele mai bune rezultate financiare din 2010 până în prezent, iar pentru anul 2016 se așteaptă să se mențină această tendință de creștere.

„În 2015 am reușit performanța de a crește în același timp atât gradul de ocupare, cât și ADR-ul (Average Daily Rate), în condițiile în care ambii indicatori sunt în 2015 cei mai ridicați din ultimii 3 ani. Specialiștii în domeniu cu siguranță sunt de acord cu mine că este foarte dificil de obținut creșterea celor doi indicatori în același timp”, a mai adăugat managerul de marketing și vânzări, Daniela Beica.

 

 

Citiți și despre: