Hotel Ramada Brașov, servicii la standarde internaționale

01.07.2016

Hotelul Ramada din Brașov este lider pe piața din centrul țării în organizarea de evenimente. Hotel Ramada Brașov aparține brandului internațional Ramada Worldwide – o rețea cu peste 820 de hoteluri în 50 de țări din întreaga lume și cu o experiență de peste 50 de ani, în oferirea de servicii de calitate.

Amplasat într-un punct strategic, la intrarea în orașul Brașov, Hotelul Ramada este la îndemâna grupurilor de turiști români și străini care vin să viziteze orașul, dar este ales și de grupurile business.

„Faptul că Ramada Brașov este singurul hotel ce aparține unui brand internațional din zonă este un atu care ne triază și ne aduce în prim-planul clienților și potențialilor noștri clienți”, declară Ciprian Sturzoiu, manager general Hotel Ramada Brașov.

Dotări și servicii la standarde internaționale

Clienții hotelului beneficiază de 113 camere și apartamente dotate conform standardelor internaționale, pentru decorarea acestora hotelul apelând la personal specializat și folosind unele dintre cele mai rafinate ornamente și piese de mobilier.

De asemenea, hotelul mai pune la dispoziția clienților și un centru de conferințe cu 3 săli modulare de conferință (Topaz, Aquamarine și Sapphire), având fiecare o capacitate maximă de 70 de persoane, și sala Executive Boardroom, cu o capacitate de 20 de persoane; centru de afaceri cu conexiune internet Wi Fi și servicii de secretariat; Restaurant The Grill, cu o capacitate de maxim 120 de persoane; Restaurant Coral, cu o capacitate de 250 de persoane; centru de relaxare; parcare exterioară – 100 de locuri.

Hotel Ramada Brașov oferă clienților camere dotate conform standardelor internaționale și servicii de calitate, menite să asigure un sejur plăcut și să satisfacă cele mai exigente solicitări.

În plus, serviciile și facilitățile pe care Ramada Brașov le oferă sunt: acces gratuit la internet WiFi, bancomat, acces gratuit la centru de relaxare, parcare gratuită, servicii de fax și curierat, servicii de spălătorie, asistență la transportul bagajelor, aparat de lustruit pantofii, o parte dintre acestea fiind disponibile contra cost.

SPA-ul hotelului, destinat relaxării, oferă o atmosferă caldă și intimă. Printre beneficiile acestuia se regăsesc reducerea stresului, durerilor de cap, durerilor musculare, anxietate și oboseală.

Astfel, clienții Ramada Brașov beneficiază gratuit de facilitățile centrului spa – saună umedă, saună uscată, sală de fitness, sală de relaxare cu fotolii termo-reglabile – dar și de o gamă variată de masaje și tratamente corporale.

Un alt serviciu oferit de Ramada Brașov este organizarea de evenimente festive precum nunți, botezuri, recepții, evenimente corporate sau evenimente tematice. Datorită serviciilor de calitate, profesionalismului și responsabilității de care dă dovadă la fiecare eveniment, Hotel Ramada Brașov este lider în domeniu.

Avantajele poziției geografice

„Pentru a putea oferi servicii de înaltă clasă și pentru a menține ridicate standardele internaționale Ramada, angajații hotelului nostru sunt instruiți și antrenați în spiritul valorilor pe care le promovăm”, susține managerul general al hotelului.

Însă, cu toate că în industria hotelieră există o tendință de fluctuare a personalului, echipa Ramada Brașov este una stabilă. Spre exemplu, angajații care se află pe poziții cheie în cadrul hotelului fac parte din echipă încă de la deschiderea acestuia și au o mare experiență în industria ospitalității.

De asemenea, conducerea hotelului acordă o mare importanță personalului deoarece consideră că doar cu ajutorul unei echipe unite se poate atinge performanța. De aceea, managementul se preocupă permanent de instruirea acestora, cursurile și training-urile fiind obligatorii și intens frecventate de membrii echipei.

În consecință, calitatea serviciilor oferite de personalul instruit și poziționarea geografică, asigură un flux continuu de clienți, indiferent de ce perioadă a anului vorbim, de la anotimpurile destinate turiștilor „leisure” (primăvară-vară) până la anotimpurile destinate turiștilor business (primăvară-toamnă).

Datorită poziției geografice, turiștii Hotelului Ramada Brașov se pot bucura de panorama deosebită oferită de o parte a munților Bucegi

Astfel, grupurile de leisure și incoming aflate în circuit apreciază în primul rând brandul internațional care le garantează standardele internaționale pe care le găsesc la toate hotelurile Ramada din întreaga lume, dar și locația care le oferă un acces facil către toate ieșirile din oraș, Sighișoara, Sibiu, București, Moldova si Valea Prahovei.

Planuri pentru atragerea de noi clienți

Având în vedere că Ramada Brașov este ales și ca destinație pentru nunți și evenimente festive, societatea a investit în sălile de evenimente Coral și Topaz care au fost redecorate și restilizate, cu ajutorul designerilor și arhitecților.

Însă, cea mai recentă investiție este reprezentată de restaurantul japonez – Sakura Restaurant – cu sesiune de live cooking, conceput ca să le ofere clienților o experiență unică, reprezentând un proiect de suflet. Acesta este totodată și un atu care, pe lângă celelalte servicii si facilități, face din Ramada Brașov un hotel unic în zona centrală a țării.

Sakura Restaurant, cu specific japonez, oferă clienților o experiență unică, printr-o sesiune de live cooking 

Pentru acest an, conducerea hotelului a stabilit deja un nou plan de investiții. Astfel, din dorința de a rămâne pe aceeași poziție de vârf, va demara un amplu proces de reamenajare interioară, cu ajutorul specialiștilor din domeniu.

De asemenea, Hotel Ramada urmărește atingerea target-ului de vânzări și venituri stabilit la începutul anului, în viitor dorind să dezvolte segmentul business prin atragerea de noi clienți corporate, organizări de conferințe și întâlniri.

„Performanța este liantul pe care dorim să îl menținem, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. În ceea ce privește planurile pe termen lung, aici țintim dezvoltarea unui centru de relaxare pentru segmentul de leisure, pe care dorim să îl convingem să petreacă cât mai mult timp la noi în hotel”, încheie Ciprian Sturzoiu, manager general Hotel Ramada Brașov.

 

 

Citiți și despre: