Huawei a deschis un centru de reparaţii în România

16.10.2015

Huawei, în parteneriat cu ESD România, a inaugurat astăzi un nou centru – Huawei Service Center. Printre serviciile noi oferite de compania se numără și reparația într-o oră. Deschiderea centrului vine în contextul în care smartphone-urile Huawei sunt din ce în ce mai prezente pe piața locală. Astfel, noul centru de service este un răspuns firesc la dezvoltarea companiei pe plan local.

”Creșterea accelerată din ultimii doi ani a venit la pachet cu responsabilitatea de a le oferi clienților noștri servicii after sale de cea mai bună calitate astfel că dezvoltarea numărului de centre autorizate a fost o decizie firească. Ne bucurăm că anunțul de astăzi este făcut în parteneriat cu una din cele mai bune companii din domeniu, ESD România, și sperăm că vom avea reacții pozitive și din partea utilizatorilor.”, a declarat Alexandru Neacșu – Customer service manager Huawei Romania.

Anul trecut, peste 200.000 de români au cumpărat smartphone-uri Huawei. Cele mai căutate modele sunt Huawei Y530 și Huawei P7.

În plus, pentru a facilita procesul de interacțiune cu utilizatorii telefoanelor, compania a lansat în urmă cu câteva luni, și serviciul Tel Verde Huawei, pentru ca românii să afle într-un mod rapid răspunsuri avizate la întrebările privind dispozitivele companiei.

 

 

Citiți și despre:

  • Huawei lansează P8 maxHuawei lansează P8 max Huawei a lansat varianta maxi a noului său smartphone P8 max. Acesta se aseamănă cu modelul P8, însă are un ecran cu o diagonală mai mare, de 6,8 inci, o durată de viață mai mare a bateriei și o cameră foto […]
  • Tehnologie nouă pentru ecranul tactil marca HuaweiTehnologie nouă pentru ecranul tactil marca Huawei Compania Huawei a lansat, în cadrul târgului de tehnologie IFA Berlin 2015, noul vârf de gamă al seriei de telefoane inteligente Mate. Este vorba despre Huawei Mate S. Compania susține că designul noului lor […]
  • Huawei: un nou record al vânzărilorHuawei: un nou record al vânzărilor Portofoliul de reușite al companiei Huawei Consumer Business Group s-a îmbogățit în acest an. Huawei a stabilit un nou record al vânzărilor de smartphone-uri, anunțând livrarea a peste 100 de milioane de […]
  • Depanero devine service autorizat pentru Toshiba și MedionDepanero devine service autorizat pentru Toshiba și Medion Depanero a devenit service autorizat pentru Toshiba și Medion, produsele acestor două companii urmând să primească ajustările, reparațiile și mentenanța de care au nevoie începând cu luna decembrie. Cele două […]
  • Noile canale de comunicare schimbă interacţiunea dintre companii și cliențiNoile canale de comunicare schimbă interacţiunea dintre companii și clienți Gradul de utilizare a noilor canale de comunicare în relațiile cu clienții se află în creștere, potrivit Interactive Intelligence Group Inc. Astfel, rolul aplicațiilor mobile, al social media și al regimului […]