Huawei deschide un Customer Service Center în Bucureşti

03.11.2017

Compania Huawei a inaugurat primul său Customer Service Center, aflat în centrul Bucureştiului. La evenimentul de lansare au fost prezenți Președintele Huawei CEE&Nordics, Yanmin Wang, CEO-ul Huawei Technologies România, Kevin Lu, precum și Directorul Huawei Consumer Business Group Romania, Fred Wangfei.

Printre serviciile de care clienții companiei se vor bucura de acum înainte se numără Reparația într-o oră, beneficiu care nu presupune un cost suplimentar dacă telefonul se află în garanție și nu s-a efectuat o intervenție neautorizată asupra acestuia, precum și suportul tehnic pentru orice situație pe care utilizatorii o întâmpină.

Aşadar, pentru a asigura un nivel ridicat al serviciilor de after sales, în cadrul Huawei Customer Service Center lucrează ingineri specializați în dispozitive mobile, profesioniști pregătiți în repararea telefoanelor Huawei dar și în a răspunde cerințelor utilizatorilor.

Pe lângă serviciile de after sales, clienţii care trec pragul centrului de service autorizat, vor găsi și o gamă largă de accesorii pentru smartphone-uri, de la huse pentru telefon și până la selfie-stick-uri și vor putea testa cele mai noi modele Huawei.

„Ne dorim să depășim așteptările clienților prin furnizarea permanentă nu doar de produse inovatoare, ci și de experiențe de brand fără cusur. Pe lângă suportul tehnic oferit de Huawei Customer Service Center și a unei game variate de accesorii pentru smartphone-uri, ceea ce ne deosebește este atenția acordată fiecărui client în parte și rapiditatea cu care încercăm să soluționăm orice cerere venită din partea acestora. La Huawei, nu vrem doar să lansăm cele mai rapide și performante smartphone-uri din lume, vrem ca și serviciile oferite clienților noștri să fie la fel de rapide și la un nivel de profesionalism ridicat” a afirmat Yanmin Wang, Președinte Huawei CEE&Nordics.

Totodată, pentru o transparență cât mai mare a procesului de verificare sau de reparație a telefoanelor Huawei, clienții pot urmări live tot ceea ce se întâmplă, întrucât departamentul tehnic este separat de showroom doar printr-un perete de sticlă.

„Clienții vor să știe ce se întâmplă cu telefonul lor pe parcursul procesului de reparație, așa că am vrut să le oferim transparență maximă: ei pot vedea în timp real procesul de verificare sau reparație al telefonului lor, în timp ce testează și alte modele Huawei, expuse în magazin sau aleg un nou accesoriu”, a declarat și Fred Wangfei, Director Huawei Consumer Business Group România.

 

 

 

Citiți și despre: