IAA România a lansat AcademIAA

20.02.2017

AcademIAA este o nouă iniţiativă IAA, care are ca misiune creşterea angajabilităţii absolvenţilor de studii superioare din domeniile marketing şi comunicare. Iniţiativa are la bază formarea unui parteneriat strâns între mediul de business (reprezentat de companiile membre IAA) şi mediul academic (ASE – Facultatea de Marketing, SNSPA – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi Universitatea Bucureşti – Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, pentru început).

„Sunt încântată că am demarat programul AcademIAA, prin parteneriatul între IAA și mediul academic. Pregătirea talentelor viitoare este o prioritate declarată a IAA. De asemenea sunt onorată că prima sesiune, găzduită de P&G, a atras entuziasmul invitaților. Am avut ocazia să povestim colegilor din mediul academic despre principiile și practicile ce ne ghidează în P&G atât pentru construirea mărcilor, cât și pentru construirea leader-ilor viitorului”, a afirmat Maria Predoiu, Președinte al Consiliului Director IAA Romania și Director de Marketing P&G South East Europe.

Proiectul îşi propune 4 direcţii concrete de acţiune:

1. Program de mentorat pentru studenţi – în care studenţii de la facultăţile de profil au acces la mentorat din partea profesioniştilor din industrie.

2. Studii – actualizarea competenţelor profesionale şi studiu de motivaţii ale studenţilor, pentru a creşte relevanţa conţinutului şi formei pregătirii universitare din zona de marcomm.

3. Acces la studii de caz din business, ca material didactic pentru cursuri şi seminarii.

4. Programul „Porţi deschise AcademIAA” – este un program de tip „train the trainer”, prin care cadrele didactice din universităţile partenere au acces la sesiuni de training pe teme de marketing şi HR găzduite de companii membre IAA.

Prima gazdă a programului “Porți deschise AcademIAA” a fost Procter & Gamble Marketing Romania. Evenimentul a avut loc miercuri, 1 Februarie, cu participarea a 28 de cadre didactice universitare și a avut ca temă „Consumer @ center: What really matters in building timeless leading brands”.  Conținutul a inclus un mix de teorie și practică despre „brand building”, „consumer insights” și „leadership in a changing world”.

„Prima întâlnire care a avut loc în cadrul proiectului AcademIAA a creat premisele unui parteneriat pe termen lung, cu efecte benefice pentru pregătirea viitorilor profesioniști în marketing. Mesajul de susținere pe care l-am primit din partea managementului de top al P&G a fost foarte clar. Mă bucur că există deschidere și dorința de implicare în procesul educațional”, a spus Prof. Univ. Dr. Ioana Cecilia Popescu.

Următoarea sesiune va avea loc în martie, iar gazda evenimentului va fi agenția McCann.

 

 

Citiți și despre:

  • Agenţiile de publicitate, îngrijorate de noile măsuri fiscaleAgenţiile de publicitate, îngrijorate de noile măsuri fiscale IAA România şi UAPR, cele două asociaţii profesionale ale industriei de marketing şi publicitate din România care reprezintă interesele a peste 130 de companii active în domeniu - clienţi de publicitate, […]
  • ACCELERATE. Sales Conference: Rolul departamentului de vânzări, preluat de manageriACCELERATE. Sales Conference: Rolul departamentului de vânzări, preluat de manageri În perioada 18-19 noiembrie, BusinessMark a organizat ACCELERATE. Sales Conference, cea de a III-a ediție a evenimentului dedicat specialiștilor în vânzări și business development. În prima zi a conferinţei, […]
  • Caroli Foods are un nou director de marketingCaroli Foods are un nou director de marketing Caroli Foods Group are un nou director de marketing, Ana Maria Băjan fiind numită în funcţia de Marketing, Business Development & PR Executive Director. Începând din septembrie, ea va coordona toate […]
  • BVB lansează „Made in Romania”BVB lansează „Made in Romania” Bursa de Valori București (BVB) lansează „Made in Romania” - liga celor 15 companii pentru creșterea economiei românești. „Made in Romania” este un proiect unic, organizat pentru prima dată în istoria pieței […]
  • București, Capitala Globală a CreativitățiiBucurești, Capitala Globală a Creativității IAA România a organizat, împreună cu IAA Global și în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin ARCUB, în perioada 24-25 Octombrie la București Conferința Globală IAA - Creativity can Change the […]