IBC Focus lansează o inovaţie pe piaţa construcţiilor

19.12.2017

IBC Focus, companie specializată în monitorizarea șantierelor din România, a lansat singura asistentă virtuală de ofertare la șantiere și proiecte din țara noastră: VICTA (Virtual Constructive Assistant). Noul produs vine în ajutorul tuturor celor care activează în piața construcțiilor cu peste 10 beneficii care îi vor ajuta să își ușureze munca și să oferteze mai eficient la șantiere.

„Asistenta virtuală de ofertare la proiecte și șantiere: VICTA a apărut din dorința de a dezvolta și adapta la nevoia pieței produsul principal al IBC Focus. Conform studiilor noastre, peste 70% din firmele din domeniul construcțiilor și instalațiilor se află în prezent într-o criză acută de personal calificat, iar prin comparație, firmele românești au o productivitate mult mai scăzută față de multinaționale. În țara noastră domeniul construcțiilor se află pe locul întâi la capitolul insolvențe (anul trecut intrau, în medie, zilnic în insolvență 4 firme). Totodată, în prezent ne aflăm în fața fenomenului de trecere într-o eră digitală, dominată de roboți și produse ce folosesc software inteligent, care preiau munca umană. Astfel, din cercetările noastre din experiența cumulată de peste 12 ani în monitorizarea pieței de construcții din România am creat o platformă inteligentă, modernă, cu abilități extraordinare, menită să ușureze munca tuturor celor care activează în piață. Vorbim aici de constructori, arhitecți, proiectanți, beneficiari sau chiar și producători și furnizori de servicii”, a spus Andrei Spătaru, Fondator IBC Focus.

Cum te ajută VICTA?

1. Organizează listele cu cei mai buni potențiali clienți în funcție de preferințele userului (cu ajutorul filtrelor personalizate și a modulului de căutare avansată);

2. Prospectează instant firmele de interes căutând în baze de date publice, pe rețete de socializare și pe internet informații de mare ajutor;

3. Generează baze de date și liste cu firme conform criteriilor aplicate de user;

4. Concepe analize de piață și studii de marketing bazate pe cifre reale și în timp real;

5. Redactează e-mail-uri de afaceri personalizate care aduc rezultate;

6. Realizează top-uri pentru a crește competitivitatea în rândul angajaților (în funcție de performanța acestora);

7. Realizează agenda personală și ajută cu organizarea timpului prin intermediul unui calendar personalizat, a notițelor și setării alertelor;

8. Trimite remindere la informații vitale (pentru o mai bună monitorizare a proiectelor și a companiilor urmărite);

9. Organizează pâlnia de vânzări în timp real și arată userului rata de succes în vânzări;

10. Ușurează munca de teren a echipei: organizează traseul de vânzări direct din Google Maps (oferă locația fiecărui proiect prin intermediul modulului: Radar Șantiere);

11. Pregătește raportul de vânzări pe întreaga echipă și individual pe fiecare membru al echipei pentru directorul de vânzări;

 

 

 

Citiți și despre: