Ibis România a avut un grad de ocupare de 66%, în primele 9 luni

24.11.2014

Reţeaua hotelieră Ibis România, parte a grupului Accor, a înregistrat în perioada ianuarie-septembrie din acest an, un grad de ocupare de 66% și 136 000 de camere vândute, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Ibis este cea mai mare rețea hotelieră economy din Europa, iar în ţara noastră operează 4 hoteluri de 3 stele, dintre care două în București  și câte unul în Constanța și Sibiu.

Din totalul camerelor vândute în România, 71,5% au reprezentat cazări aferente călătoriilor de afaceri, segmentul de leisure generând 28,5 % din cazări.

„Ponderea segmentului de leisure este mai mare acum față de rezultatele la jumătatea anului, când turiștii de leisure generaseră 23% din camerele vândute la Ibis. Această creștere pe segmentul leisure reflectă rezultatele din timpul verii, când avem mai mulți turiști în vacanță față de restul anului, în special în hotelul Ibis din Constanța, care de altfel are și cel mai mare grad de ocupare din cadrul rețelei în România, de 79%”, a declarat Ioan David, director general Ibis România.

Turiștii români au adus 63% din cazările la hotelurile Ibis în primele 9 luni, urmați la mare distanță de germani, italieni, francezi și greci, fiecare cu o pondere între 3%-10%.

În plus, Ibis a avut o evoluție constantă pe segmentul de conferințe și evenimente, cu 1900 de săli de conferință vândute în perioada analizată, nivel similar cu aceeași perioadă din 2013.

Cele 4 hoteluri Ibis din Romania au, per total, 760 de camere şi 235 de angajați.

„Este un an relativ bun pentru Ibis în România, cu creștere a gradului de ocupare în toate cele 4 hoteluri ale noastre, ceea ce nu a fost deloc ușor, având în vedere că segmentul de 3*** este cel mai concurențial din industria hotelieră în România. Noi am lucrat în special la serviciile oferite oaspeților noștri (confort, conectivitate WiFi gratuită în toate spațiile, ore extinse pentru mic dejun, meniuri noi cu mare diversitate de gusturi dar prețuri foarte rezonabile în restaurante etc) și de asemeni la acordurile pe termen lung cu clienții corporate și cu agențiile colaboratoare, cărora ne străduim să le asigurăm termeni preferențiali cât mai avantajoși.”, a adăugat Ioan David.

Citiți și despre: