Ikea a lansat serviciul de comenzi online

16.07.2014

Ikea a lansat serviciul de comenzi online, sub sloganul “Tu comanzi online, noi livrăm produsele oriunde”, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul companiei. Plata comenzii se face în numerar, la livrare, Ikea anunând că în curând va introduce şi opţiunea de plată online.

Pentru orice comandă online trebuie achitată suma de 49 de lei pentru colectarea produselor din magazin, indiferent de numărul de articole, la care se adaugă 1 leu pe kilogram pentru livrarea prin curier rapid.

În plus, reducerile aferente cardului Ikea Family sunt valabile şi pentru comenzile online, însă anumite produse, printre care bucătăriile (pentru cumpărarea cărora sunt necesari mai mulți pași – planificare, măsurare, asamblare) şi produsele fragile (sticlă, ceramică, becuri, plante naturale etc.) nu sunt momentan disponibile pentru comenzi online.

După plasarea online a comenzi în maximum 48 de ore clientul va fi contactat de un departamentul Relații Clienți, pentru a confirma comanda. În cazul în care comanda nu este confirmată telephonic, aceasta va fi anulată.

După ce comanda a fost confirmată telefonic, clientul primeşte pe email codul AWB (numărul documentului de transport) şi linkul unde poate urmări traseul coletului.

 

Citiți și despre:

  • Vânzările IKEA, în creştere. Câte produse a vândut compania?Vânzările IKEA, în creştere. Câte produse a vândut compania? IKEA România a înregistrat în anul de catalog 2015 (1 septembrie 2014 – 31 august 2015), vânzări în valoare de 424,4 milioane de lei, în creștere cu 12,37% față de anul de catalog anterior. Clineţii […]
  • 7% din vânzările Ikea România vin din comenzile online7% din vânzările Ikea România vin din comenzile online Începând cu 15 iulie, IKEA România reduce prețul pentru serviciul de colectare a produselor atât în magazin, cât și pentru comenzile online de la 49 lei la 29 lei. De asemenea, prețul transportului către […]
  • Vânzările magazinului IKEA din România, în creştereVânzările magazinului IKEA din România, în creştere Vânzările magazinului IKEA din România au crescut, în perioada 1 septembrie 2013 – 31 august 2014, cu 6,45%, la 468, 5 milioane lei. În acelaşi timp, 3.232.810 persoane au trecut pragul magazinului, cu 30.820 […]
  • eMAG a lansat categoria Home&DecoeMAG a lansat categoria Home&Deco eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, a lansat ieri o nouă categorie - „Home&Deco” . Aceasta este dedicată celor care doresc să-și amenajeze sau decoreze locuința, iar în principalele secțiuni […]
  • Poşta Română şi PrioriPay au lansat un nou serviciuPoşta Română şi PrioriPay au lansat un nou serviciu Poşta Română şi PrioriPay au lansat un nou serviciu cu ajutorul căruia românii din străinătate au posibilitatea de a trimite bani în ţară, direct la uşa destinatarului. Astfel, începând cu luna septembrie, […]