IMM ReStart Ploiești a reunit peste 120 de antreprenori și manageri

01.12.2014

IMM ReStart Ploiești, cel din urmă eveniment organizat în 2014 în cadrul seriei de conferințe, a avut loc pe 27 noiembrie 2014. Evenimentul a oferit antreprenorilor din sudul țării ocazia de a participa la dezbateri interactive cu reprezentanți din top managementul unora dintre cele mai importante companii din ţara noastră.

IMM ReStart Ploiești s-a bucurat de participarea a peste 120 de antreprenori și manageri din departamente precum Financiar, HR, IT, Administrativ, Marketing sau Vânzări şi a adus în prin plan subiecte de actualitate și soluții concrete cu impact în zone cheie pentru dezvoltarea companiilor.

„IMM ReStart Ploiești încheie pentru anul acesta o serie de evenimente cu care, alături de partenerii noștri, am întâlnit peste 1200 de manageri și antreprenori din întreaga țară, din dorința de a facilita și a le oferi acestora soluțiile de care au atâta nevoie pentru a se dezvolta în special în contextul actual de piață. Încheiem această „caravană” cu convingerea că există în România o masă antreprenorială solidă, ce poate prelua în viitor rolul de catalizator pentru dezvoltarea economiei. De aceea, ne propunem să continuăm și anul viitor să le punem la dispoziție, prin vocea unor parteneri specialiști de mare valoare, precum cei pe care i-am avut și în 2014, informațiile și resursele de care au nevoie pentru a deveni tot mai puternici”, a declarat Dumitru Ion, General Manager Doingbusiness.ro.

Aurelian Gogulescu, Președintele Camerei de Comerț și Industrie Prahova a prezentat participanţilor la eveniment strategiile de dezvoltare ale mediului de afaceri local, axate pe susținerea și promovarea exportului prahovean, atragerea și sprijinirea investitorilor autohtoni și străini în județul Prahova și promovarea parcurilor industriale.

Temele abordate au vizat arii cheie din activitatea întreprinderilor mici și mijlocii. Este vorba subiecte privind consultanța fiscală, financiară și legislativă, oportunități pentru finanțare, retenția angajaților cheie în companie, precum alegerea partenerilor de afaceri potriviți. De asemenea, s-a pus accent pe analiza avansată a datelor, noutăți în tehnologia informației, aspecte legislative privind utilizarea software-ului, resurse și instrumente suport în mediul online pentru creșterea vânzărilor.

De asemenea, reprezentanți din managementul EY România, BCR Pensii, Bursa de Valori București, Allianz-Țiriac Asigurări, REI Finance Advisors, SAS România, Netland Computers (partener Microsoft România), BSA | The Software Alliance, Altex, Equatorial, Kompass România au oferit o perspectivă completă asupra celor mai importante tendințe care se manifestă în mediul de afaceri.

În plus, participanții la eveniment au beneficiat de consultanță gratuită în cadrul sesiunilor de întâlniri private cu reprezentanții Bursei de Valori București, BCR Pensii, EY România,BSA | The Software Alliance și REI Finance Advisors.

Citiți și despre: