În perioada 4-6 iunie a avut loc Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România

10.06.2015

A doua ediţie a Conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2015 a avut loc în perioada 4-6 iunie la Hotel InterContinental, București. Evenimentul a fost organizat de Acumen Integrat în parteneriat cu The KPI Institute.

Conferinţa a avut ca parteneri Universitatea Babeș-Bolyai, Brinel, Calitop, Coca-Cola HBC România și Donau Service şi a fost structurată în două zile de prezentări și dezbateri, urmând ca cea de-a treia zi să fie dedicată workshopurilor menite să sedimenteze informațiile teoretice, transformându-le în abilități practice.

Evenimentul a adus în fața participanților 13 vorbitori din partea unor organizații precum The KPI Institute, Universitatea Babeș-Bolyai, Endava, Coca-Cola HBC România, Autonom, Banca Transilvania, Brinel/Salesforce, Enel România, Sykes, Teamnet IT Operations, K&K Electronics (Domo) și TNT România.

Prezentările speakerilor au variat de la abordări tehnice, cu procente, statistici și diagrame, până la cele cu o notă artistică ce au inclus, clipuri video, comparații vizuale sau implicarea activă a participanților prin mici experimente, reușind astfel să rezoneze cu așteptările celor prezenți.

Subiectele de dezbatere au cuprins un spectru larg de problematici cu care se pot confrunta departamentele de relații clienți, oferind în același timp exemple de bune practici și posibilități de depășire a obstacolelor.

Prima zi a Conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2015 a beneficiat de experiența a 6 vorbitori ce au prezentat fundamentele creării unui serviciu de relații clienți excepțional, modului în care trebuie administrat feedback-ul din partea acestuia, dar și exemple de sisteme CRM, indispensabile oricărei companii ce interacționează cu clienții.

Cea de-a doua zi a evenimentului a asigurat o înțelegere în profunzime a aspectelor individuale ce intră în ecuația creării unui serviciu de relații clienți excelent. Cei 7 vorbitori au abordat subiecte precum arhitectura managementului performanței, importanța diversității culturale și implementarea unei culturi orientate spre client. Workshopurile, organizate în paralel în ultima zi a a conferinței, au analizat cazuri de bune practici, abilități și tehnici de gestionare a plângerilor venite din partea clienților și metode de măsurare a performanței în relația cu clienții.

Conferința a fost încununată de Gala Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții, desfășurată în seara zilei de 4 iunie, eveniment la care au participat peste 60 de invitați

Printre câștigători s-au numărat cei de la TNT România, Salad Box, Kaufland sau Institutul Național de Statistică.

Marele câștigător a fost însă Synevo votat de către clienții români ca fiind modelul absolut al anului 2015 în relațiile cu clienții din România.

 

 

Citiți și despre: