ING: Interesul pentru asigurările medicale, în creştere

02.12.2014

În primele nouă luni din acest an, ING Asigurări de Viață a plătit clienților beneficii de 8,4 milioane de lei pentru evenimente asigurate prin asigurările suplimentare de sănătate. Compania a anunțat că, în general, clienții săi sunt preocupați să își asigure protecția financiară pentru situațiile în care se vor confrunta cu probleme medicale, 45% dintre contractele de asigurare de viață având atașată cel puțin o asigurare suplimentară de sănătate.

Protecția financiară în caz de spitalizare și intervenție chirurgicală se află în topul beneficiilor din sfera de sănătate alese de clienții ING.

„Interesul clienților pentru produsele de asigurare care oferă protecție financiară pentru situațiile în care se vor confrunta cu probleme medicale este în continuă creștere. La ING, 45% dintre contractele în vigoare la sfârșitul lunii septembrie 2014 aveau atașată cel puțin o asigurare suplimentară de sănătate, pondere în creștere cu 5% față deaceeași perioadă din 2013. În același interval, nivelul primelor brute subscrise aferente asigurărilor suplimentare care oferă protecție financiară pentru probleme de sănătate a crescut cu peste 13%, până la 29 milioane de lei la finalul lunii septembrie 2014”, au afirmat reprezentanţii ING.

Pe prima poziție în topul riscurilor legate de sănătate pe care care clienții ING au ales să le acopere printr-o asigurare suplimentară se află intervențiile chirurgicale. Prin urmare, pentru 40% dintre contractele aflate în vigoare la finalul lunii septembrie, contractanții au atașat un astfel de beneficiu. În același timp, în cazul a 25% dintre contracte, clienții au ales să atașeze asigurări suplimentare pentru situațiile în care au nevoie de spitalizare.

“Portretul robot” al clienților

În ceea ce privește “portretul robot” al clienților care au încheiat asigurări suplimentare de sănătate la ING, 21% provin din București, iar restul din alte orașe ale țării. În același timp, distribuția pe gen este egală, distribuția pe vârste arată că aproximativ 40% dintre clienții care au contractat o astfel de asigurare suplimentară la ING au până în 40 de ani.

 „Asigurările private de sănătate reprezintă un mijloc eficient de a ne asigura din timp, printr-un demers financiar cu impact gradual, disponibilitatea resurselor financiare pentru momentele dificile legate de sănătate. Din analiza portofoliului nostru de contracte și studiile realizate**observămcă atât în București, cât și în provincie oamenii plasează asigurarea privată de sănătate pe primele locuri din punctul de vedere al necesității. În ceea ce ne privește, la ING ne propunem ca și pe viitor să fim aproape de clienții noștri, oferindu-le noi soluții care răspund cât mai relevant nevoilor lor legate de sănătate”, a declarat Marius Popescu, Director General, ING Asigurări de Viață.

Citiți și despre: