Interesul românilor pentru Volkswagen nu a fost afectat, în ciuda scandalului Diesel Gate

13.10.2015

În ciuda scadalului Diesel Gate, interesul românilor pentru Volkswagen nu a fost afectat, ba dimpotrivă, a crescut uşor, arată o analiză a VeziCatFace.ro. Astfel, Volkswagen este marca pe care românii o caută cel mai mult pe internet.

În prima parte a lunii septembrie, din 30.000 de maşini evaluate, 16% au fost pentru modele Volkswagen. Pe locurile următoare s-au clasat Opel (11.1%), Ford (8.2%), Audi (7.2%) şi BMW (7.1%).

După aceea, în săptămâna care a urmat imediat după dezvăluirea scandalului Diesel Gate (21 – 27 septembrie), interesul românilor pentru acest producător auto a crescut cu 21% faţă de perioada anterioară (1-20 septembrie) de la 16% la 19.4%.

La nivel de modele, căutările pentru Volkswagen Golf au crescut de la 8.1% la 9.8%. În cazul lui Volkswagen Passat, creşterea a fost spectaculoasă, de 27%, de la 4.8% la 6.1%, depăşind modelul Opel Astra şi trecând pentru o săptămâna pe locul doi în topul celor mai căutate maşini din România.

După 27 septembrie însă, căutările au revenit la media normală, atât la nivel de marca, cât şi de model. Astfel, Volkswagen Passat a revenit pe locul cinci, în urmă Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Focus şi BMW Seria 3.

„Cel mai probabil, interesul crescut al românilor pentru maşinile Volkswagen a fost unul speculativ. Cumpărătorii au sperat că preţul maşinilor va scădea şi că îşi vor putea cumpără astfel un Volkswagen mai ieftin. Din calculele noastre însă, nu se vede absolut nicio scădere de preţ pentru vreun model Volkswagen.” a spus Alexandru Govoreanu, Director de Dezvoltare VeziCatFace.ro.

 

 

Citiți și despre: