Investiţie de 3,5 milioane de euro în fabrica de lactate Vitalact

21.06.2018

Omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul holdingului Ropharma și al societății BIOEF, a investit 3,5 milioane de euro în noua fabrică de lactate marca Vitalact, brand 100% românesc care se bucură deja de o popularitate crescută pe piaţa locală datorită formulelor de lapte praf cu caracter inovator pe care le produce.

Noua unitate de producţie este situată în localitatea Baru, judeţul Hunedoara şi deţine echipamente de ultimă generaţie, personal specializat și laborator propriu autorizat, unde este controlată calitatea laptelui și a produselor finite. În plus, brandul românesc Vitalact este susținut și de propria fermă de vaci și cele 1500 hectare de terenuri agricole situate în comuna Doștat, judeţul Alba.

Ferma a fost prima din țară care a optat pentru creșterea vacilor în stabulație liberă, aceasta însemnând că vacile au acces permanent la hrană, apă, beneficiază de un loc pentru mișcare și loc de odihnă, fiind garantată astfel starea de bine a animalelor și o calitate crescută a laptelui.

Investiția de la Baru a ajutat la diversificarea produselor brandului Vitalact ca flux integrat (fermă vegetală – fermă zootehnica – fabrica de produse lactate), corelat cu un bun control al întregului proces.

“Am decis să investesc în România, şi nu în altă ţară, întrucât aici am reuşit să construiesc de jos, puţin câte puţin, un brand care la ora actuală se bucură de o popularitate crescută, în special în rândul mamelor şi copiilor. Iniţial, am reşimţit puţină reticenţă când cei apropiaţi au aflat că îmi doresc o nouă investiţie mare în România, însă eu consider că este mereu loc pe piaţă, dacă scoţi produse deosebite, ieşite din tipar. Mă gândesc la lapte ecologic, la lapte cu proprietăți terapeutice. Cam pe aceeași idee cu laptele praf pentru copii și aici ne gândim să producem un lapte care să te facă să dormi mai ușor, altul care să te liniștească etc. Ceva la limita între alimente și suplimente alimentare. Ne dorim ca datorită noii fabrici de la Baru să reuşim să aprovizionăm magazinele din România cu produsele Vitalact, astfel încât să facem o concurenţă serioasă produselor străine”, declară omul de afaceri Mihai Miron, proprietarul brandului românesc Vitalact.

Directorul General al societăţii Bioef, deţinătoarea brandului Vitalact, Armando Popescu, a subliniat necesitatea unor produse lactate 100% românești pe piaţa locală.

„Brandul Vitalact are privilegiul acesta: de a fi obținut într-un flux integrat, aceasta însemnând siguranța calității. Lapte românesc, companie românească, brand românesc. Asta înseamnă cu adevărat românesc 100%. Calitate, din respect pentru ROMÂNI”, a afirmat acesta.

 

 

 

Citiți și despre: