Izotec Group, 14 ani de profesionalism în producția de tâmplărie PVC

01.06.2018

Compania marchează anul acesta împlinirea a 10 ani de certificare pentru  marcajul CE, recunoaștere oferită de institutul german ift Rosenheim. Izotec Group și-a început activitatea în anul 2004, la Piatra Neamț, cunoscând de-a lungul timpului un ritm de dezvoltare susținut, astăzi compania fiind unul dintre cei mai importanți producători de tâmplărie PVC din România. În cei 14 ani de existență, misiunea Izotec a fost aceea de a oferi produse de calitate superioară, sigure în utilizare, însoțite de servicii care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților. Activitățile de zi cu zi se desfășoară după câteva principii esențiale, precum tratarea angajaților corect și în mod egal, aplicarea celor mai înalte standarde de etică și integritate în relațiile de afaceri, protejarea mediului înconjurător prin utilizarea de tehnologii inofensive și derularea de programe de responsabilitate socială pentru comunitatea în care firma activează.

Anul trecut, Izotec Group și-a consolidat statutul de furnizor major pe piața tâmplăriei PVC din țara noastră, iar pentru anul acesta compania va continua să investească în calitate, asigurându-se că toate procesele de lucru se desfășoară la cele mai ridicate standarde.

Domnul Ciprian Chelariu, Administratorul Izotec Group, ne-a declarat că „Anul 2018 are și o semnificație aparte pentru Izotec, deoarece marchează împlinirea a 10 ani de la obținerea primei certificări pentru marcaj CE din partea prestigiosului institut european ift Rosenheim (Germania). Din martie 2008, procesul de producție din cadrul Izotec este atent verificat de specialiști din partea institutului german, iar certificările obținute direct de noi ca și companie producătoare, pe fiecare gamă de produs, sunt dovada incontestabilă a preocupării noastre în acest sens.”

Izotec este de altfel singurul producator roman care are toate cele 4 game de produse certificate de ift Rosenheim.

Parteneriatele dezvoltate cu furnizorii de bază ai companiei pentru profile PVC, feronerie și sticlă, vor continua și în următorii ani datorită relațiilor foarte bune de colaborare cu aceștia și a suportului acordat atât de reprezentanții din România, cât și cei de la sediile centrale din Europa.

Capacitatea de producție a Izotec Group s-a dezvoltat în 2017 prin inaugurarea celei de-a treia hale și achiziția noului centru de prelucrare și debitare marca Schirmer, acesta fiind și cel mai performant utilaj din România folosit în prezent în producția autohtonă de tâmplărie PVC

Grupul Izotec a investit până în prezent peste 8 milioane de euro în dezvoltarea sa tehnologică. Capacitatea actuală de producție încă nu este exploatată la nivel maxim, însă abordarea de noi piețe, atât pe plan intern, cât și extern, va conduce către utilizarea integrală a acesteia. În 2018, compania își va concentra eforturile pe promovarea și ofertarea cu prioritate a gamelor de top IzoElite – powered by Gealan (sistemul inovativ S9000) și IzoKlass – powered by Kömmerling (cel mai performant sistem din clasa sa).

„Avem avantajul unor parteneriate solide și experiența colaboratorilor noștri în domeniu ne întărește convingerea că piața din Romania este capabilă să absoarbă produse de calitate superioară, care înglobează cele mai moderne tehnologii dezvoltate la nivel mondial”, a continuat domnul Ciprian Chelariu.

Aria de distribuție și activitatea de export

Produsele de tâmplărie Izotec ajung în majoritatea orașelor din România, prin parteneri sau direct, prin proiectele moderne realizate de constructori sau dezvoltatori. Distribuția este asigurată atât prin parcul auto propriu, dotat cu autovehicule adaptate transportului, dar și prin intermediul colaboratorilor din țară.

Unele din cele mai importante proiecte imobiliare în care Izotec a furnizat tâmplărie PVC au fost în Iași și București – River Towers Iași, Adora Urban Village București, Oscar Residence Iași și West Residential Park București

În ceea ce privește activitatea de export, produsele companiei sunt extrem de apreciate în Europa pentru calitatea soluțiilor oferite pentru ferestre și uși, dar și pentru flexibilitatea pe care o oferă proiectelor cu specific din fiecare țară cu care există relații comerciale. Izotec exportă cu succes tâmplărie PVC cu marcaj CE în țări precum Italia, Belgia, Olanda, Franţa, Germania, Austria, Elveţia, Anglia, Irlanda și Spania. Produsele sunt executate conform standardelor, cu utilaje moderne asistate de calculator, utilizând materiale de calitate superioară furnizate de producătorii de top din domeniu.

„Exportul generează peste 20% din cifra de afaceri a companiei, însă estimăm că în următorii ani ponderea acestui canal se va duce spre 30%. Ne vom concentra atenția cu precădere către Franța, Belgia, Olanda, pe lângă piețele pe care deja suntem implicați și avem parteneriate solide în acest sens”, a explicat domnul Chelariu.

Noua gamă IzoKlass – calitate premium, proiectată pentru viitor

Gama de produse Izotec a fost extinsă cu produsul IzoKlass – powered by Kömmerling. Această nouă gamă permite proiectarea de ferestre și uși ultra-moderne, realizate cu cel mai bun profil din clasa sa. Avantajele oferite de IzoKlass sunt multiple, printre acestea numărându-se faptul că acest produs are o statică remarcabilă, se pot realiza  cu ușurință ferestre mai mari, și astfel locuința este mai bine iluminată natural. Profilul Kömmerling produs în Germania nu conține plumb și este prietenos cu mediul înconjurător. Performanțele obținute la teste de fereastra IzoKlass – powered by KÖMMERLING sunt cele mai bune la toate categoriile. Etanșeitatea la apă, rezistența la încărcare din vânt și permeabilitatea la aer poziționează această fereastră în clasa cu cea mai ridicată performanță.

KÖMMERLING este un brand german recunoscut la nivel mondial pentru calitatea premium a sistemelor de ferestre și uși PVC. Cu peste 100 ani de experiență, marca KÖMMERLING oferă tot ceea ce este necesar pentru construcțiile viitorului, având toate profilele PVC fabricate în Germania

10 ani de certificare europeană pentru Izotec Group

Anul acesta, la finalul lunii martie, s-au împlinit 10 ani de când Izotec Group a obținut certificarea și dreptul de a aplica marcajul CE pe produsele proprii. Performanța este cu atât mai deosebită, având în vedere că firma a fost primul producător de tâmplărie PVC din România care a obținut acest statut.

Marcajul CE este obligatoriu pentru produsele exportate în Uniunea Europeană și, în același timp, confirmă pe plan intern standardul de calitate și performanță al produselor realizate de Izotec Group.

„La nivel european, sunt stabilite organismele de evaluare care pot atesta îndeplinirea condițiilor de către un producător și gama sa de produse. Certificarea este complexă și implică un proces amplu de evaluare și monitorizare. În cazul nostru, procesul de certificare a durat mai mult de 1 an. În baza acestor verificări multiple, este emis certificatul către producător. Acestea au o durată de valabilitate prestabilită de 3 ani, în acest interval de timp continuând procesul de verificare și monitorizare a producătorului și a produselor sale, prin vizitele reprezentanților organismului de evaluare” a explicat domnul Ciprian Chelariu.

Procesul de producție și gama de produse a Izotec Group sunt certificate în mod continuu, de 10 ani, de institutul german ift Rosenheim. Aceste certificări vin să confirme preocuparea constantă a companiei pentru creșterea nivelului de calitate al produselor și serviciilor oferite clienților.

Responsabilitate socială și realizarea primului ghid de montaj în limba română

În calitate de producător certificat, Izotec Group a participat la elaborarea în limba română a primului ghid de montaj profesionist editat alături de institutul german ift Rosenheim și în colaborare cu publicația de specialitate Fereastra.

Pe lângă acest proiect important, compania a mai fost implicată și în diverse programe de responsabilitate socială în cadrul comunității din care face parte. De menționat ar fi implicarea în cadrul unor proiecte ale cluburilor sportive – dans, înot, badminton, fotbal, călărie, proiectul Neamțul Fotogenic prin care compania susține promovarea ținutului Neamț prin fotografiile furnizate de cei implicați, vizita copiilor în Școala Altfel, Semimaratonul Curtea Domnească, Maratonul Bate Toaca sau balurile bobocilor organizate de liceele din Piatra Neamț și Bicaz.

Planurile de dezvoltare a Izotec Group

Planurile de dezvoltarea a afacerii Izotec au ca obiectiv atingerea cifrei de 15 milioane de euro în următorii 3 ani. Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, compania are în vedere câteva direcții majore de acțiune care se referă la promovarea soluțiilor de top din portofoliul de ferestre și uși, dezvoltarea rețelei naționale de distribuție prin parteneri, programe specifice de pregătire a resurselor umane din cadrul companiei, creșterea nivelului serviciilor de montaj și consultanță post-vânzare, dezvoltarea de noi sisteme integrate de gestionare a relațiilor cu clienții pentru atragerea, reținerea și fidelizarea lor și continuarea procesului de modernizare și retehnologizare.

În ceea ce privește piața de tâmplărie termoizolantă din România, domnul Chelariu este de părere că aceasta își va continua creșterea moderată, baza fiind în continuare formată din proiectele imobiliare private, indiferent de mărimea lor, dezvoltate în principalele orașe din țară. Pe viitor, compania va avea în vedere cu prioritate promovarea la export a gamelor de top din portofoliul Izotec precum IzoElite – powered by Gealan și IsoKlass – powered by Kömmerling, echipate cu soluții avansate de feronerie și sticlă.

 

 

Citiți și despre:

  • Izotec Group investește 8 milioane de euro în producțieIzotec Group investește 8 milioane de euro în producție Compania se implică adeseori în nenumărate proiecte inițiate de comunitatea locală. Înființată în anul 2004, la Piatra Neamț, Izotec Group a cunoscut succesul încă din primii ani de activitate în producția de […]
  • GEALAN, 20 de ani de activitate în RomâniaGEALAN, 20 de ani de activitate în România GEALAN este Furnizor al Casei Regale a României începând cu 2015. Povestea GEALAN România începe în anul 1997, activând inițial doar în comercializarea de produse. Un an mai târziu, compania a debutat în […]
  • Celco SA, vânzări în creștere în ultimii 4 aniCelco SA, vânzări în creștere în ultimii 4 ani Compania a înregistrat o evoluție pozitivă, preconizând o creștere de 5-7% a volumului vânzărilor pentru anul în curs. Cu o tradiție de peste 40 de ani pe segmentul producției de BCA, compania Celco, cu […]
  • Electric Plus are în plan debutul pe noi nișe de piațăElectric Plus are în plan debutul pe noi nișe de piață În 2017, Barrier începe cel de-al doilea ciclu investițional al parcului industrial. Barrier, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, deține cel mai modern complex de producție de […]
  • Fabrica de lactate Olympus, performanță în EuropaFabrica de lactate Olympus, performanță în Europa Anul acesta, compania estimează că va prelucra în România aproximativ 90.000 tone de lapte. Olympus a intrat pe piața din România în  anul 1999. Odată cu trecerea timpului, compania a investit și s-a extins […]