JYSK România anunţă vânzări record

06.12.2017

JYSK România a înregistrat rezultate record în România pentru anul financiar 2016/2017, după ce a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 363 milioane de lei și un profit de 54 milioane lei. Aceasta reprezintă o creștere de 63%, respectiv 97% comparativ cu anul trecut.

Aşadar, un număr tot mai mare de consumatori din România optează pentru designul scandinav atunci când își aleg produse pentru amenajarea locuinței sau articole pentru dormit. Acesta este unul din principalele motive pentru care JYSK România a reușit să genereze cele mai bune rezultate financiare de când a intrat pe piață.

„Suntem mulțumiți de rezultatele JYSK România în anul fiscal pe care l-am încheiat la 31.08.2017. Unul dintre factorii care a contribuit la creșterea cifrei de afaceri și a profitului este strategia consecventă de expansiune și deschiderea de noi magazine. Suntem foarte încântați să anunțăm o creștere a targetului de magazine pe care le vom deschide în România, de la 100 la 135. Și la nivel organic rezultatele sunt foarte bune, majoritatea magazinelor vechi realizând vânzări mult peste cele de anul trecut”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

În special, categoriile de produse mobilă, saltele și lenjerii de pat au înregistrat o creștere spectaculoasă față de anul trecut.

„Cel mai important aport la rezultatele pe care JYSK România le-a înregistrat anul trecut l-au avut angajații, de care suntem foarte mândri. Echipa JYSK reprezintă pentru mine un atu pe care îl avem pe piață, de aceea investim permanent în dezvoltarea unei echipe din ce în ce mai performante”, a continuat Alex Bratu.

Primul magazin din România a fost deschis în 2007, la Oradea. Acum, JYSK are 52 de magazine în România și un număr de 623 de angajați.

Rezultatele foarte bune din România sunt parte dintr-o poveste de succes la nivel internațional. În acest an, JYSK Group a anunțat rezultate record cu o cifră de afaceri totală de 3.357 miliarde euro și un EBIT de 444 milioane de euro.

Rezultate pentru anul financiar 2016/2017 (care s-a încheiat la 31.08.2017):

• Cifra de afaceri: 363.000.000 lei
• Creșterea în raport cu anul trecut (2015/2016): 63%
• Profit: 54.000.000 lei
• Creșterea în raport cu anul trecut (2015/2016): 97%

 

 

 

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Pronto a preluat 5 magazine de la Traditional EcologicPronto a preluat 5 magazine de la Traditional Ecologic Pronto a achiziționat și integrat în rețeaua proprie de magazine cinci unităţi aflate în franciza Carrefour Express, de la Traditional Ecologic. Compania a devenit astfel cel mai mare francizat al Grupului […]
  • Profi a deschis trei noi magazineProfi a deschis trei noi magazine Profi a deschis astăzi trei noi magazine: în Deva, Borsa şi Constanţa. Reţeaua a ajuns astfel să deţină în România 217 magazine. La inaugurarea unităţii din Deva a participa şi primarul oraşului, Petru […]
  • Auchan aniversează 11 ani de la deschiderea primului magazin din RomâniaAuchan aniversează 11 ani de la deschiderea primului magazin din România Auchan Retail România sărbătorește împlinirea, în luna noiembrie 2017, a 11 ani de la deschiderea primului hipermarket din România. Momentul este marcat prin lansarea celei de-a doua ediții a campaniei de […]
  • Scutere și două noi magazine PROFIScutere și două noi magazine PROFI Retailerul PROFI și-a mărit rețeaua cu încă două magazine, la Murfatlar și Snagov, în timp ce doi clienți din țară au intrat în posesia a câte unui scuter Vespa, câștigate la tombola „Emoția golului marcat, […]