Karol Karpinski (Facebook) vine la conferința de eCommerce TeCOMM

06.04.2016

Din totalul domeniilor de eCommerce din ţara noastră care dețin un cont oficial pe Facebook, printre top playeri se află domeniile: librăriile on-line, fashion, cosmetice și îngrijire corporală, electronice, dar și jucării.

Astfel, conform Zelist.ro, marketerii și specialiștii în promovarea online pe segmentele amintite mai sus postează cel mai adesea în ziua de miercuri, în timp ce interactivitatea consumatorului pe paginile de Facebook se desfășoară cu precădere în zilele de miercuri și joi pentru librării, fashion, cosmetice și jucării, în vreme ce în domeniul electronic impactul este mai ridicat în ziua de luni.

În acest context, specalişti care lucrează în eCommerce, de la magazine online până la persoanele care activează în domeniile conexe, vor afla tool-uri și strategii în cadrul TeCOMM – conferința de eCommerce, care va avea loc pe 21 aprilie din București.

Karol Karpinski, keynote speaker la conferințe internaționale ca reprezentant oficial Facebook, vine în România la conferința de eCommerce TeCOMM. Acesta va vorbi despre modul în care schimbă Facebook-ul arta comunicarii în online între branduri și consumatori.

Acesta este Client Partner pentru Global Marketing Solutions la Facebook, unde se axează pe inițierea discuțiilor cu marketerii celor mai mari branduri din Europa Centrală și de Est și cu cei axați pe răspunsul direct.

În plus, alături de Karol Karpinski, peste 250 de retaileri online sunt așteptați să ia parte la dezbateri, panel-uri și workshop-uri susținute pe durata zilei de 21 aprilie.

Evenimentul aduce în atenția publicului de eCommerce nume precum, David Rothwell – Autorul Best Seller-ului „The AdWords Bible for eCommerce”, Chris Jones – User Experience Director@Blueleaf – una dintre cele mai mari agenţii de strategie online din UK, Euroflorist (Olanda) – companie fondată în 1982 şi lider de piaţă în Europa în servicii de livrare online de flori oriunde în lume, cât şi reprezentanţi ai companiilor Urgent Cargus, MasterCard, Banca Transilvania, Veinteractive, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion, Flanco, DWF, ProClick, Zoot.ro etc.

Înscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe bucharest.tecomm.ro.

 

 

Citiți și despre:

  • Black Friday: Valoarea cumpărăturilor online va depăşi 40 milioane euroBlack Friday: Valoarea cumpărăturilor online va depăşi 40 milioane euro Anul acesta, peste 400.000 de români vor beneficia de reducerile pregătite de marii retaileri online pentru Black Friday, care va începe pe data de 22 noiembrie, iar valoarea cumpărăturilor va depăşi 40 […]
  • Paravion.ro, comerciantul online al anului în RomâniaParavion.ro, comerciantul online al anului în România Agenţia de turism Paravion.ro a fost numită, pentru al doilea an consecutiv, comerciantul online al anului în România, în cadrul Galei Premiilor eCommerce (GpeC), evenimentul de referință al online-ului […]
  • Start la TeCOMMStart la TeCOMM Tematica ediție este Houte Couture your eCommerce Business și propune o abordare diferită cu accent pe detalii, experiențe de cumpărare personalizate pe nevoile clientului, platforme de eCommerce inovative și […]
  • Content Speed a lansat myblackfriday.roContent Speed a lansat myblackfriday.ro Content Speed a anunţat lansarea platformei online myblackfriday.ro, în condiţiile în care agenţia de eCommerce full service consideră că acest eveniment nu trebuie să fie o vânătoare de oferte. În cadrul […]
  • TeCOMM: Tehnologia reprezintă aliatul de nădejde pentru inovație în onlineTeCOMM: Tehnologia reprezintă aliatul de nădejde pentru inovație în online La ora actuală, tehnologia reprezintă aliatul de nădejde pentru inovație și evoluție în online, însă nu poate acoperi complet experiența de eCommerce. „Gândim digital, dar livrăm analog!”, acesta este sfatul […]