Kaufland inaugurează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale

01.08.2017

Kaufland România a anunţat că își reinventează galeriile comerciale pentru chiriași și propune o experiență nouă de cumpărături. Retailerul creează prima sa zonă de Food Court și deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall.

Aşadar, prima galerie comercială transformată se regăseşte în cadrul magazinului Kaufland din Strada Barbu Văcărescu, București. În plus, urmează ca acest concept să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.

Zona de Food Court găzduiește restaurante, patiserii și cafenele pentru toate gusturile, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu, prima cafenea lansată de Chef Foa, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top. De asemenea, în curând va deschide şi o unitate și marea franciză americană de restaurante SUBWAY. Separat, în galerie rămân disponibile două puncte nonfood – farmacia Sensiblu și un magazin Xpress de difuzare a presei.

Spațiul are un design nou, modernizat, care îmbină soluțiile de iluminare cu materiale și elemente naturale, pentru a oferi zonei de luat masa o atmosferă caldă și primitoare.

Demersul de remodelare face parte din procesul inițiat de Kaufland de reinventare a experienței de cumpărături în România, din dorința de a oferi clienților mai mult decât un hypermarket.

„Acest pas este startul pentru <<mall-urile>> noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect și parte din demersul nostru constant de a oferi o experiență completă de cumpărături. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate inițiativele inovatoare din ultima perioadă”, declară Andrei Secrețianu, Director Închirieri/Vânzări B2B, Kaufland România.

 

 

Citiți și despre:

  • Auchan preia 12 supermarketuri şi galerii comercialeAuchan preia 12 supermarketuri şi galerii comerciale Consiliul Concurenţei (CC) a aprobat preluarea de către Auchan a 12 supermarketuri şi galerii comerciale. Astfel, într-o decizie publicată de CC, se arată că în luna septembrie 2014, Auchan Romania SA, în […]
  • Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh”Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh” În acest an, Kaufland România a lansat o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru fiecare român să […]
  • Carrefour lansează campania Star WarsCarrefour lansează campania Star Wars Carrefour a anunţat lansarea campaniei Star Wars. Astfel, în perioada 19 noiembrie 2015– 3 ianuarie 2016, clienții companiei se vor bucura de personajele lor Star Wars preferate și au ocazia să colecționeze […]
  • Kaufland propune clienților o nouă abordare: Trăiește freshKaufland propune clienților o nouă abordare: Trăiește fresh Începând din iulie, Kaufland propune clienților o nouă abordare: „Trăiește fresh”. Este vorba de un concept bazat pe un stil de viață sănătos ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi […]
  • Kaufland deschide un nou magazin în BucureştiKaufland deschide un nou magazin în Bucureşti Kaufland va inaugura mâine un magazin pe şoseaua Orhideelor, din Bucureşti, în apropierea staţiei de metrou Basarab, acesta fiind a unsprezecelea unitate pe care compania o deschide în Capitală şi al 108-lea […]