Kaufland România se reînnoiește

06.07.2017

Pornind de la îndemnul campaniei „Noul Tu trăiește fresh”, Kaufland România se transformă, oferind clienților propriul exemplu pentru a-i inspira în demersul de reinventare. Astfel, din această vară, Kaufland are un nou logo și își reînnoiește designul magazinelor, publicația companiei și website-ul, cu transformări care vin să ofere clienților o experiență de cumpărături mai simplă, mai rapidă și mai fresh.

Kaufland România se transformă și are o nouă identitate vizuală, fresh, ce reinventează în același timp experiența de cumpărături oferită clienților săi.

În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Drept urmare, retailer-ul are un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizează categoriile de produse sau servicii, dar și o nouă segmentare a spațiului și rafturilor, cu scurtături printre raioane, pentru facilitarea orientării. De asemenea, și galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate.

În plus, noul website Kaufland este mai intuitiv și integrează un sistem de navigare mai ușor, cu noi mecanisme prin care ajută clienții să-și planifice rapid cumpărăturile, în timp ce publicația tipărită va fi un ghid de cumpărături. Aceasta va avea format de revistă, tip A4 și rubrici mai ușor de parcurs, cu oferte și idei de rețete. Publicația este tipărită pe hârtie certificată FSC, care provine din surse responsabile, în linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

„În acest an, vorbim clienților despre Noul Tu și îi încurajăm să se reinventeze. De aceea, dăm tonul cu un exemplu și suntem primii care ne reînnoim, pentru a oferi adevărata experiență a cumpărăturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizând pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem să punem în valoare ceea ce ne recomandă: calitatea, prospețimea garantată, varietatea și prețurile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa inițiative noi, care vor transforma și vor inova deopotrivă experiența de cumpărături”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs și Comunicare, Kaufland România.

 

 

Citiți și despre: