KFC relansează Smart Menu

16.01.2018

Începutul anului îi întâmpină pe fanii KFC cu una dintre cele mai iubite oferte, Smart Menu, disponibilă la ora actuală şi în varianta nepicantă. Clienţii pot alege pentru una dintre variantele irezistibile ale binecunoscutului Smart Menu: Smart Menu (picant şi nepicant), Smart Menu Plus (picant şi nepicant) și Smart Bucket, la un preț special.

Astfel, până pe 8 martie 2018, KFC readuce în restaurantele sale Smart Menu, la prețul de 12,9 lei. Astfel, Smart Menu picant conține trei Hot Wings, două Crispy Strips, o porție mică de cartofi prăjiți, un sos la alegere, împreună cu o răcoritoare și este alegerea perfectă pentru o masă rapidă și gustoasă. De asemenea, Smart Menu nepicant include o bucată de pui Kentucky, trei Fillet Bites, o porție mică de cartofi prăjiți, un sos la alegere și o răcoritoare.

Campania de relansare vine cu o nouă componentă – platforma Smart Jobs, prin intermediul căreia fanii se pot înscrie pentru a avea parte de o experiență inedită. În schimbul activităţii pe care vor alege să o desfăşoare, aceştia vor fi răsplătiți cu premii precum: o vacanţă la plajă în Tenerife, vouchere Smart Menu sau un kit KFC pentru Smart Jobs format din șapcă, ecuson, tricou și plasă. Printre activităţile pe care le pot încerca se numără „Răspunzător întrebări frecvente” sau „Share-uitor de oferte”.

De asemenea, activităţile sunt variate, astfel pe http://kfc.ro/smartjobs mai regăsim “High-five giver”, “Trainer şerveţele”, “Complimentator alegere”, “Făcător de poftă”, “Zicător de poftă bună”, “Zâmbitor” sau “Lăudător de Smart Menu”, fiecare cu setul lui de competenţe.

„Cu ocazia relansării ofertei Smart Menu, suntem alături de tinerii care își doresc o experiență nouă, funny, și care să le aducă numeroase premii. De aceea, am lansat platforma Smart Jobs, o inițiativă prin care, cei la început de drum, pot fi recompensaţi pentru activităţile pe care aleg să le desfăşoare: un voucher pentru un Smart Menu picant sau nepicant în schimbul unui job fie în restaurantele KFC, fie online sau chiar marele premiu, o vacanță la plajă în Tenerife. Tot ce trebuie să facă este să acceseze site-ul, să aleagă tipul de activitate preferat, precum „Zâmbitorul” sau „Făcătorul de poftă” şi să completeze formularul de înscriere. Îi așteptăm pe toți care vor să aibă parte de o experienţă unică alături de noi şi le urăm mult succes”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

 

 

 

Citiți și despre:

  • KFC deschide primul său restaurant din Târgu JiuKFC deschide primul său restaurant din Târgu Jiu KFC inaugurează primul său restaurant din Târgu Jiu, odată cu deschiderea centrului comercial Shopping City Mall, rețeaua KFC în România ajungând, astfel, la 52 de unități. Restaurantul are o suprafață de 167 […]
  • KFC și Pizza Hut continuă extinderea în țarăKFC și Pizza Hut continuă extinderea în țară Pe 27 martie, lanțurile de restaurante KFC și Pizza Hut se extind cu două noi unități, deschise în cadrul Coresi Shopping Resort din Brașov. Astfel, noul mall va găzdui primul restaurant Pizza Hut din Brașov […]
  • KFC a deschis primul restaurant din BotoşaniKFC a deschis primul restaurant din Botoşani KFC continuă extinderea la nivelul ţării și investește 400.000 euro în primul restaurant din Botoşani. Astfel, rețeaua de restaurante ajunge la 69 de unităţi, consolidându-și prezența la nivel naţional. Noua […]
  • KFC deschide primul restaurant din GalaţiKFC deschide primul restaurant din Galaţi KFC continuă extinderea în România şi deschide un nou restaurant, în Galaţi. Situat în cel mai nou centru comercial din oraş, Shopping City Galaţi, în zona de food court, restaurantul KFC ocupă o suprafaţă de […]
  • KFC deschide noi restaurante, în Oradea și Râmnicu VâlceaKFC deschide noi restaurante, în Oradea și Râmnicu Vâlcea Lanţul de fast-food-uri KFC continuă dezvoltarea în ţara noastră și investește 750.000 euro pentru inaugurarea a două restaurante situate în Oradea și în Râmnicu Vâlcea. Locaţia din Oradea se află în ERA […]