KILLER, produse de calitate

01.09.2016

Calitatea produselor oferite de companie este determinată de pregătirea profesională a angajaților săi. Fondată în anul 1995, ca o societate cu capital integral privat românesc, compania KILLER și-a început activitatea de prelucrare a cărnii în septembrie 1997.  Începând din acel an, compania a trecut printr-un amplu proces de modernizare. Numărul de angajați a crescut in fiecare an, ajungând in acest an la cifra de 200.

„Cel mai important pas a fost accesarea și finalizarea, în anul 2007, a unui proiect de dezvoltare finanțat prin fonduri europene. Au urmat, an de an, investiții făcute din fonduri proprii, care au vizat achiziții de utilaje, echipamente, aparatură de laborator, mijloace de transport, sisteme informatice”, declară Alexandru Scheul, administrator KILLER.

Produsele companiei – naturale și tradiționale

Compania KILLER este unul dintre producătorii care au deschis piața produselor cu un grad mai mic de prelucrare , fiind cunoscută pentru această categorie de produse – țărănești.

Produsele țărănești prelucrate după metode clasice conțin un număr minim de aditivi, sunt maturate în saramură sau pe pat de sare și condimente naturale, iar afumarea se face cu lemn de fag și alun.     

Portofoliul de produse al companiei cuprinde întreaga gamă de preparate din carne: produse conservate prin sărare și afumare, produse fierte și afumate, salamuri, șunci, rulade, specialități fierte și afumate, prospături, semipreparate și produse pentru grătar și, nu în ultimul rând, produsele țărănești, cu specific local realizate prin metode clasice de producție. Dintre acestea, produsele țărănești și cele neaditive/fără E-uri sunt cele mai noi din portofoliul KILLER.

În plus, compania deține și un abator propriu, ceea ce ajută la o aprovizionare ritmica și eficientă, iar animalele sacrificate în abatorul KILLER sunt achiziționate atât de la fermele românești, cât și de la crescătorii de animale din județul Suceava.

„Compania KILLER dispune de distribuție directă, bine conturată la nivel regional în  județul Suceava, județul Botoșani și județul Neamț. Totodată, dispunem și de o rețea de magazine proprii, atât în Rădăuți, cât și în Horodnic, Suceava, Botoșani, Siret, Iași, Piatra Neamț și București”, susține Alexandru Scheul.

Calitate asigurată de instruirea angajaților

Realizarea de produse de calitate este posibilă doar cu ajutorul unui personal bine pregătit. Astfel, cei 200 de angajați din echipa KILLER beneficiază de instruire și pregătire profesională permanentă din partea companiei.

„Instruirea si pregătirea profesională se reflectă în calitatea produselor și a serviciilor oferite clienților noștri. Având în vedere că mai mult costă un angajat fără o educație profesională, s-a urmărit recrutarea personalului calificat, existând o permanentă preocupare de a îmbunătăți pregătirea profesională a angajaților noștri la standarde cât mai înalte”, susține administratorul companiei.

KILLER recrutează, în general, personal calificat, însă oferă programe de instruire și perfecționare pentru angajații săi

De aceea, compania a inițiat programe interne de instruire de specialitate cu ocazia achiziționării unor tehnologii noi de procesare și ambalare, a implementării standardelor de calitate ISO 9001:2008 și a standardului de siguranță alimentară 22000:2005.

Compania a organizat și cursuri externe în domeniul vânzărilor și marketingului, a Sistemului de management al calității și siguranței alimentare (formare auditori, standarde și metode noi de lucru în laborator), a Sistemului nou de gestiune a producției și ca urmare a unor schimbări legislative, cum ar fi cele de etichetare a produselor alimentare.

În plus, KILLER își asumă o responsabilitate socială activă, fiind un membru de încredere în comunitate. În consecință, compania derulează ample proiecte sociale, în beneficiul comunității, susținând fundații precum Viața și Lumina, Maria Ward, AODA, Așezământul de copii Sf. Ierarh Leonte din Rădăuți, Asociația Umania – forumul pentru fuziune socială Rădăuți.

Compania a mai susținut proiecte și în domeniul educației, prin stagii de practică a elevilor și studenților, dar și studii de cercetare ale Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, în domeniul medical, competiții sportive la nivel local, amenajarea de spații de joacă și de recreere pentru copii.

Planuri de extindere

KILLER  urmărește să-și consolideze poziția de lider în județul Suceava și extinderea în zonele limitrofe prin deschiderea de noi magazine, reorganizarea unor rute de distribuție pentru o mai bună acoperire și chiar intrarea pe noi zone de distribuție.

Cele mai recente investiții ale companiei au vizat achiziționarea de utilaje  pentru feliere și ambalare  în „Atmosferă Tehnică Modificată” (ATM) – Furnizor Ulma Packaging, RBC, Multivac  etc..

Însă KILLER are în plan și o serie de investiții în clădiri și echipamente – retehnologizarea prin înlocuirea unor mașini și utilaje  – cutter, celula de fierbere și afumare, mașini de umplut, mașini de clipsat, sisteme de etichetare, precum și creșterea capacitaății de depozitare frigorifică, climatizări, mijloace de transport ( furnizori Darimex Techno, Emerson, Digi, Isobar, etc) . Toate aceste investiții au fost planificate pentru anul acesta și se ridică la aproximativ un milion de euro.

Cele mai recente investiții ale companii au vizat achiziționarea de utilaje pentru feliere și ambalare in atmosferă modificată – furnizori Ulma Packaging, RBC, Multivac, etc.

Cifra de afaceri a companiei a înregistrat o tendință ascendentă, în anul 2015 ajungând la 59 de milioane de lei, iar pentru anul în curs, conducerea a preconizat o creștere de 2,8 – 2,9%, cifra de afaceri estimată fiind de 60,7 milioane de lei.

Compania are în plan atât deschiderea de noi magazine, mărindu-și astfel rețeaua de distribuție, cât și extinderea afacerii în județe învecinate

Pe termen lung, compania dorește ca produsele KILLER să se regăsească în toate casele bucovinenilor, dar și în zonele limitrofe Bucovinei, iar compania KILLER să fie una dintre cele mai respectate, apreciate și atractive companii din acest segment.

 

 

Citiți și despre: