Konica Minolta – soluții tehnologice pentru orice domeniu

01.09.2015

One Stop Provider de servicii complete şi complexe de management al informaţiilor. Konica Minolta este unul dintre principalii  jucători pe piața de printing, oferind un portofoliu vast de echipamente şi aplicaţii software profesionale atât pentru mediul de producţie, cât şi office, soluţii dedicate activității de printare prin Serviciile Optimizate de Printare precum și soluții de tip Enterprise Content Management pentru eficientizarea fluxurilor de lucru şi reducerea costurilor de printare.

Fiind unul dintre cei mai importanți producători mondiali de multifuncționale periferice, Konica Minolta a dezvoltat produse de înaltă performanță şi calitate superioară pentru medii de afaceri din întreaga lume. Oficialii din România spun că obiceiurile de consum ale clienţilor din țara noastră nu sunt foarte diferite faţă de contextul global, iar pe fondul utilizării tot mai ridicate a rețelelor digitale de către industrie și societate în general, sunt oferite soluții de optimizare a mediilor de lucru printr-o gamă extinsă de produse combinate cu servicii IT.

Partenerii de afaceri și clienții companiei au la dispoziție așadar un portofoliu extins de aplicaţii, de la cloud până la securitate, care acoperă întregul lanț de soluții necesare procesării documentelor și fluxurilor. La toate acestea, Konica Minolta oferă și consultanță și servicii de tip postvânzare pentru clienți.

Enterprise Content Management

Una dintre cele mai importante noutăţi din portofoliul de soluţii Konica Minolta este cea legată de aplicaţiile de management al informaţiei: Enterprise Content Management. Soluțiile acoperă circulaţia completă a informaţiilor din orice organizație, pornind de la echipamentul multifuncţional şi ajungând, transparent şi complet integrat, la managementul centralizat al documentelor, arhive electronice sau fluxuri automate de lucru. Soluțiile stochează centralizat documentele, elaborarea şi aprobarea ofertelor şi contractelor, fluxuri de aprobare facturi şi diverse solicitări, înregistrarea comunicărilor şi registratură, managementul documentaţiilor de proiect şi al licitaţiilor, al documentaţiei controlate şi arhivarea electronică.

Întrucât soluțiile de Enterprise Content Management sunt unele variate, acoperind atât cerințele online cât şi on-premise, piaţa a primit favorabil propunerile Konica Minolta, iar acum soluțiile sunt utilizate de societăți care își desfășoară activitatea în domenii precum producţie, servicii, construcţii, administraţii locale, instituţii financiare, avocatură sau medical. “De mai bine de 20 de ani ne ocupăm de managementul procesului de printare al clienților noștri. Am completat această experienţă cu soluţii IT&C de top pentru captarea informaţiei relevante de pe hârtie, prin scanare şi recunoaștere optică de caractere adaptată fiecărui tip de document în parte, pentru indexarea şi clasificarea acestei informaţii astfel încât să poată fi regăsită uşor mai târziu, pentru livrarea ei destinatarilor potriviţi prin fluxuri de lucru automate şi, în final, pentru stocarea ei în siguranţă în arhiva electronică. Ca urmare a eforturilor depuse de întreaga echipă în direcția noastră de dezvoltare pe termen lung către soluții software de tip Enterprise Content Management am primit recunoaşterea Microsoft care ne-a acordat, în luna mai a acestui an, statutul de Silver Partner pentru competenţa Content&Collaboration”, ne-a declarat Helmut Ignat, General Manager Konica Minolta Business Solutions România.

Recunoaşterea Microsoft

Statutul de Microsoft Silver Partner pentru competența Content & Collaboration nu este singura certificare pe care compania o deține, cu aproximativ un an în urmă, a devenit Silver Midmarket Solution Provider. “Recunoaşterea Microsoft confirmă expertiza și competențele Konica Minolta Business Solutions România în furnizarea de servicii de consultanță, implementare și dezvoltare a soluțiilor de tip Enterprise Content Management, bazate pe platforma SharePoint. Totodată, acest parteneriat întărește conceptul <More than Printing. Information Management> dezvoltat de Konica Minolta, sub umbrela căruia compania își propune să devină un furnizor unic pentru clienții săi în domeniul managementului documentelor și al informației, în general, plecând de la locul în care documentele sunt printate, echipamentul multifuncţional, și până la arhivarea electronică a informaţiei înregistrată pe hârtie”, ne-au explicat oficialii Konica Minolta Business Solutions România.

Parteneri pe plan local

Pentru Konica Minolta este important ca partenerii să-şi menţină identitatea afacerii personale, spun oficialii companiei. Tocmai de aceea compania dezvoltă programe de instruire a acestora, în funcţie de nivelul de parteneriat.

Astfel, partenerii Konica Minolta îşi aduc aportul prin vânzările de echipamente office mici şi medii, pe zone diferite sau în întreaga ţară, în funcţie de suprafaţa de acoperire pe care o deţin. “Dintre cei mai importanţi parteneri ai Konica Minolta Business Solutions România amintim companiile Ropeco şi Concret Copy, care deţin cele mai importante vânzări în Bucureşti, NS Copiers şi Network Systems Solutions, în judeţul Constanţa, Sharolt, în Craiova, Romsystem, în Bacău şi Agis, în toată ţara. De asemenea, trebuie să menţionăm faptul că avem şi parteneri dedicaţi brandului DEVELOP, cu care Konica Minolta a fuzionat în 2012, iar unul dintre aceştia este Likeit care deţine cea mai mare cotă de vânzări DEVELOP în toată ţara”, au completat reprezentanții companiei.

Strategia de business

Konica Minolta Business Solutions România a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de peste 20 de milioane euro, iar pentru anul acesta estimările tind spre o cifră de afaceri cu două milioane de euro mai mare faţă de anul trecut.

Cu un portofoliu de aplicaţii pentru managementul de conținut ce permite companiilor optimizarea constantă și susținută a proceselor de lucru cu informații și documente, creșterea productivității și optimizarea costurilor, compania își propune să devină One Stop Provider, furnizând servicii complete şi complexe de management al informaţiilor. “Strategia de business pe termen mediu constă în căutarea permanentă a adevăratelor valori pentru clienţi, cunoaşterea profilului şi înţelegerea nevoilor acestora făcând parte din planul nostru de a continua să oferim soluţii cu valoare adăugată, în aceeaşi măsură în care ne vom concentra pe dezvoltarea unei strategii de top şi crearea de valori”, ne-au declarat oficialii Konica Minolta Business Solutions România.

 

 

Citiți și despre: