Kuehne + Nagel oferă o gamă largă de servicii logistice

01.04.2016

Compania investește în resursele umane pentru a-și consolida poziția de lider. Una dintre primele companii care au intrat pe piața din România după schimbările politice care au avut loc în Europa de Est, Kuehne + Nagel și-a început activitatea în anul 1994, oferind servicii în regim de camion complet și de grupaj.

Începând cu anul 2000, Kuehne + Nagel și-a extins portofoliul, furnizând și servicii logistice, în special pentru industria de automotive. Astăzi, aproape 200 de experți ai companiei oferă o gamă variată de servicii, printre care transport aerian, maritim și rutier, dar și soluții logistice și servicii de vămuire. „În ultimii 20 de ani, Kuehne + Nagel a reușit să își diversifice portofoliul de servicii si volumul de business pe piața românească”, declară Filip Bardzinski, National Contract Logistic Manager pentru Kuehne + Nagel.

Nevoile clienților, prioritate pentru Kuehne + Nagel

În momentul de față, compania își desfășoară activitatea în 10 locații aflate în 7 orașe din România și controlează un spațiu de depozitare de 15 000 de metri pătrați.

Spațiul de depozitare de 10 000 de metri pătrați din Parcul Logistic CTP, din București, oferă facilități comune pentru clienții societății, iar depozitul de 5 000 de metri pătrați situat în Timișoara este dedicat clienților din industria bunurilor de larg consum (FMCG). Alte orașe în care compania își desfășoară activitatea  sunt: Cluj, Iași, Oradea și Sibiu, urmând să fie inaugurate încă două depozite în Brașov și Bacău, în următoarele 4 luni, cu posibilități de extindere.

Kuehne + Nagel dorește să ofere servicii de înaltă calitate, care să respecte nevoile clienților și să confere valoare lanțului de aprovizionare al acestora. De aceea compania își extinde continuu portofoliul de servicii și își îmbunătățește rețeaua de logistică, lucru datorat și unui know-how, pe care societatea l-a căpătat prin operațiunile globale, și a unor sisteme îmbunătățite  permanent.

„Fie că vorbim de acorduri standard de 3-5 ani cu Wide Aisle Racks și sisteme de continuă îmbunătățire a spațiului sau mai degrabă de noua tehnologie de depozitare cu Pick by Vision sau roboți Baxter, astăzi în România lucrăm cu soluții standard totuși, noi tendințe pot fi implementate rapid datorită experienței avute în alte țări”, susține conducerea.

Echilibru românesc într-o companie internațională

Ca orice companie, Kuehne + Nagel se confruntă cu aglomerări la sfârșit de lună sau de trimestru. Cu toate acestea, compania urmărește întotdeauna nevoile clienților, principalul scop fiind furnizarea de servicii la calitatea așteptată de clienți, aceștia putând găsi toată gama de servicii în același loc.

Având o experiență de peste 20 de ani pe piața de servicii logistice din România și o creștere sustenabilă înregistrată în anii trecuți, Kuehne +Nagel a devenit unul dintre liderii de piață din acest domeniu în țara noastră. Compania dorește sa își consolideze poziția de furnizor de servicii logistice pentru sectoarele destinate consumatorilor si bunurilor industriale, pe de o parte, si intenționează să dezvolte serviciile pentru industria automotivă si logistica de producție, pe de altă parte, sectoare ce au nevoie de un nivel mai ridicat de integrare sau de o capacitate mai mare de investiții.

Cu o experiență de peste 20 de ani în logistică în România, Keuhne + Nagel se axează pe furnizarea de servicii de înaltă calitate, care adaugă valoare lanțului de aprovizionare al clienților.

Investițiile mari ale companiei în infrastructură, IT și în forța de muncă au dus la dezvoltarea portofoliului de produse și servicii și la dezvoltarea geografică și profesională. Din acest motiv, societatea dorește să se concentreze și pe dezvoltarea căilor comerciale majore și a unor soluții specifice, însoțite de măsuri eficiente de productivitate și performanțe mai bune dedicate obiectivelor clienților.

Consolidarea poziției în România

În acest moment, principalul obiectiv al companiei este dezvoltarea departamentului de Resurse Umane prin aplicarea unei structuri noi, structură ce se va baza pe ajutorul managerilor din departamentele de inginerie ș dezvoltarea afacerii.

„Vom implementa o nouă structură în România, structură ce va include funcțiile de Business Development Manager și Solutions Engineering Manager. Ambele poziții vor fi dedicate în totalitate departamentului de Logistică din România”, menționează Filip Bardzinski.

De aceea Kuehne + Nagel realizează proiecte care ajută la pregătirea si instruirea forței de munca; un astfel de proiect este Centrul de Excelență, proiect pentru șase industrii principale: Logistica pentru Piese Schimb, Producție, Comerț electronic, Ambalare, Distribuție și Depozitare. Ideea acestei acțiuni este aceea de a împărtăși și altor companii cele mai bune practici folosite de liderii de piață, aleși pe baza performanțelor din ultimi ani. Fiecare Centru este condus de echipe separate.

Pe viitor, societatea dorește să extindă activitățile de logistică pentru depozitare și distribuție națională dedicate sectorului Consumatorilor. Astfel investițiile actuale și viitoare vizează training-ul și continua dezvoltare a angajaților, dar nu includ și planuri de extindere, deoarece compania deține deja o rețea foarte bine dezvoltată, având peste 67 000 de angajați, în peste 1 200 de locații din mai multe de 100 de țări.

Competiția este dură și nu doar prețul este factorul de decizie, ci și calitatea serviciilor și capacitatea angajaților de a înțelege mediul de afaceri și provocările clienților, și să propună cele mai bune soluții logistice.

Kuehne + Nagel a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri în creștere cu 15% față de anul precedent, dorind ca strategia din acest an să ajute la consolidarea și creșterea organică în toate sectoarele de activitate: transport rutier internațional, maritim, aerian și pentru partea de logistică. De asemenea, compania a început numeroase proiecte noi în acest an, proiecte ce privesc atât clienți existenți, cât și clienți noi, din diferite segmente ale industriei.

 

 

Citiți și despre: