LaColline estimează o creştere a vânzărilor, după reducerea TVA la alimente

02.06.2015

Reducerea TVA-ului la alimente aduce reduceri şi la preţurile produselor LaColline. Astfel, în magazinul online preţurile sunt la ora actuală mai mici, un rulou de brânză de capră pentru care se plăteau 4,50 lei costă acum 4,00 lei. Totodată, valoarea unei comenzi medii realizate online care se ridica, până la 1 iunie, la 50 de lei, poate ajunge acum la 43 de lei, ceea ce reprezintă o reducere de 15%. Datorită acestui fapt, compania estimează o creştere a semnificativă a vânzărilor în următoarea perioadă.

„Consider că este o măsură care are rezultate vizibile într-un timp scurt. Astfel, în perioada următoare, preţurile mai accesibile îi vor impulsiona pe clienţii noştri, determinând stimularea cumpărăturilor. Prin urmare, valoarea acestora ar putea înregistra o creştere de aproximativ 15%.” afirmă Ovidiu Spînu, proprietarul fabricii la Colline.

Creşterea vânzărilor din perioada următoare continuă trend-ul ascendent înregistrat de fabrica LaColline. De la începutul anului şi până acum, compania a avut o cifră de afaceri de 1.500.000 lei, cu 5% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Exporturile ocupă în continuare o cotă importantă din valoarea acestei cifre de afaceri, 40%, fabrica LaColline păstrând parteneriate cu multe ţări din Europa Centrală.

Dintre produsele cele mai solicitate de către consumatorii români, „Rulourile de brânză de capră” sunt din ce în ce mai prezente în capul listei de cumpărături a clienţilor LaColline, ocupând o pondere de 30% din valoarea totală a vânzărilor. Rulourile de brânză sunt urmate de iaurt şi kefir precum şi de brânza cremă tartinabilă. În acelaşi timp, brânzeturile cu mucegai, realizate după reţetă franceză, continuă şi ele să rămână în topul preferinţelor amatorilor de brânzeturi fine.

„Ne bucură mult interesul consumatorilor faţă de produsele noastre. Ştim că piaţa lactatelor de capră a devenit una foarte competitivă şi tocmai de aceea apreciem faptul că avem mulţi clienţi fideli dar şi mulţi noi, curioşi să guste bunătăţile noastre. Pentru ei, punem accent pe păstrarea standardului de calitate dar şi pe inovaţie. Avem deja în pregătire câteva produse noi despre care vom spune mai multe în curând” , a adăugat Ovidiu Spânu.

 

 

Citiți și despre: