Lactatele Olympus, calitate înainte de toate

01.04.2016

Pentru anul 2016 conducerea companiei se așteaptă la o creștere de 15% a vânzărilor. Compania Olympus, deja consacrată pe piața lactatelor din România, a reușit de-a lungul timpului să se menţină în topul companiilor de profil datorită atenţiei deosebite acordate nevoilor clienţilor companiei.

“Poziţionarea pe piaţă, cunoştinţele profesionale ale echipei Olympus şi gradul de înţelegere a nevoilor pe care le au consumatorii noştri, reprezintă cheia în strategia de creştere şi diferenţiere pe piaţă. Ne dorim să continuăm procesul de îmbunătăţire pe toate verigile filierei de produs, urmărind să investim în inovaţia adusă produselor noastre, cu beneficii clare pentru consumator, dar şi în cunoaşterea acestui consumator cât mai bine, pentru a-i oferi produsele de încredere cu care l-am obişnuit”, ne declară Ilias Pliatsikas, Director General al companiei Olympus România.

Produse noi

La ora actuală, consumatorii sunt din ce în ce mai responsabili şi conştientizează din ce în ce mai mult faptul că ceea ce consumă are impact asupra sănătăţii lor. Aceştia doresc să adopte un stil de viaţă mai sănătos, fiind interesaţi de beneficiile nutriţionale ale iaurtului, motiv pentru care acordă o mai multă importanţă calităţii acestuia. De aceea, conducerea companiei este optimistă în ceea ce priveşte vânzările pe segmentul iaurturilor, segment ce continuă să crească.

În ultimii ani, conducerea companiei s-a concentrat pe consolidarea portofoliului de produse, completând gamele deja existente. În categoria iaurturilor greceşti, alături de gama simplă de iaurturi, au fost adăugate şi sortimentele cu fructe, coacăze, rodie şi zmeură, vişine, precum şi cel cu biscuiţi din cereale.

În toamna anului trecut s-a desfăşurat o campanie pentru gama de lapte. Odată cu această campanie, au fost prezentate consumatorului pentru prima dată o serie de personaje foarte dragi brandului Olympus: Văcuţa Mu şi prietenele sale, Oiţa Ița şi Căpriţa Rita, al căror lapte ajută la crearea produselor de calitate.

De asemenea, ultimii ani au adus cu ei şi extinderea gamei ecologice Olympus, odată cu lansarea laptelui ecologic de consum, primul lapte organic de consum de pe piaţa din România. Acesta a venit în completarea gamei ecologice, lansată în 2013, care cuprinde kefir şi iaurt.

Responsabilitate socială

Pentru compania Olympus, responsabilitatea socială se referă la preocuparea continuă pentru etica activităţilor de business, mai precis, pentru dezvoltare în acord cu prezervarea şi îmbunătăţirea calităţii vieţii angajaţilor, a comunităţii şi a societăţii în general.

Laptele ecologic Olympus îşi începe drumul de la fermele ecologice care oferă materie primă de cea mai bună calitate, după standardele ecologice reglementate. Laptele ajunge ulterior la fabrica Olympus din Comună Hălchiu, Judeţul Braşov, pentru a fi prelucrat în produsele din gama ecologică: lapte, iaurt şi kefir. Produsele sunt apoi ambalate corespunzător şi depozitate pentru a fi distribuite în punctele de desfacere din toată ţara.

 “Când spunem calitate, nu ne referim doar la calitatea produselor pe care le oferim consumatorilor noştri, ci şi la calitatea angajamentelor pe care ni le luăm.

Menirea noastră este să aducem oamenilor produse lactate de calitate excepţională, păstrând totală armonie între procesul de producţie şi natură. În acelaşi timp, nu suntem impasibili la problemele celor din jurul nostru şi suntem prezenți acolo unde este nevoie mai mare de noi. Dorim să influenţăm în bine mediul în care trăim şi să fim o sursă de inspiraţie pentru ceilalţi”, spune conducerea companiei.

Anuga Food Fair

Prezenţa în cadrul târgului internaţional Anuga Food Fair care a avut loc la Köln, în Germania, a fost şi anul acesta, ca şi la ediţiile precedente, una de succes, mai ales că Olympus s-a numărat printre expozanţi din peste 100 ţări şi a fost vizibil pentru peste 150.000 vizitatori din 192 ţări. Această prezență întăreşte încă o dată poziţia de lider internaţional în târguri destinate industriei alimentare, lucru pe care conducerea companiei îl are în vedere în strategia de dezvoltare atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local.

“Vizitatorii din întreaga lume au avut posibilitatea să se bucure de experienţa gustului original Olympus, arătând un mare interes asupra produselor noastre, în special pentru Olympus Feta, Olympus iaurt grecesc, cât şi Olympus crema de brânză. În 2015, am fost prezenţi cu un nou stand Olympus, care a impresionat vizitatorii şi le-a oferit experienţele pe care le aşteptau de la acest târg şi de la noi”, ne spune Ilias Pliatsikas.

Liderii companiei sunt de părere că prezenţa la acest tip de evenimente reprezintă o parte importantă în strategia de marketing şi de aceea se doreşte ca şi pe viitor ca Olympus să fie asociată cu astfel de târguri de importanţă majoră în industria alimentară.

Creşteri estimate

Anul acesta conducerea companiei va urmări consolidarea imaginii pentru multe dintre produsele deja consacrate, dar se vor concentra şi pe anunţarea pe piaţă a unor produse noi din portofoliu.

“Anul 2015 a fost din nou unul bun pentru Olympus. Estimările noastre indică atingerea unei cifre de afaceri de 77 de milioane de euro, cu 12% mai mare faţă de 2014, în condiţiile în care piaţa a rămas la aproximativ acelaşi nivel. Pentru 2016, ne așteptăm la o creștere de 15%, pe fondul consolidării portofoliului nostru cu produse noi, dar şi a creşterii gradului de adoptare a produselor noastre existente de către consumatori”, încheie Ilias Pliatsikas, Director General al companiei Olympus.

 

 

Citiți și despre:

  • Gordon Prod – lider de piață cu brânza topită și crema de unt la sulGordon Prod – lider de piață cu brânza topită și crema de unt la sul Compania investește în dezvoltarea susținută a portofoliului de produse. Compania Gordon Prod a luat ființă în anul 1993. Cu un capital 100% românesc, societatea a început activitatea un an mai târziu, cu […]
  • Cotnari, vinuri „made in Romania”Cotnari, vinuri „made in Romania” Vinul de aur al României, premiat la nivel internațional. Tradiția viticulturii și vinificației are o vechime de peste 2500 de ani pe teritoriul României, conform descoperirilor […]
  • Fabrica de lactate Olympus, performanță în EuropaFabrica de lactate Olympus, performanță în Europa Anul acesta, compania estimează că va prelucra în România aproximativ 90.000 tone de lapte. Olympus a intrat pe piața din România în  anul 1999. Odată cu trecerea timpului, compania a investit și s-a extins […]
  • Bunge, pe primul loc în lume la uleiul îmbuteliatBunge, pe primul loc în lume la uleiul îmbuteliat Compania își consolidează poziţia de lider pe piaţă prin producţia sustenabilă și investiţiile constante. Bunge este una dintre cele mai cunoscute companii, care activează în industria alimentară și […]
  • Harmopan, tradiţie în morărit şi panificaţieHarmopan, tradiţie în morărit şi panificaţie Compania este liderul de piaţă din regiunea Harghitei, produsele sale ajungând zilnic la peste 600 de clienţi-parteneri. Numele Harmopan s-a împletit de-a lungul anilor cu tot ceea ce înseamnă tradiţie, fiind […]