Lanţul de cafenele 5 togo a lansat gama de produse 5 togo + (PLUS)

05.12.2017

Lanţul de cafenele 5 togo a lansat gama de produse 5 togo + (PLUS), aceasta luând naștere în urma unui focus grup realizat în rândul target-ului relevant, și a dorinței clienților de a putea cumpără preparate cu un gramaj mai mare .

“Am avut nenumărate mesaje de-a lungul ultimului an primite pe rețelele de socializare și uneori chiar pe mailul oficial al companiei, cu privire la dorința de a putea cumpăra diverse produse ce nu se regăseau în meniul 5 togo. Clienți noștri și-au dorit și ne-au sugerat să introducem preparate noi cum ar fi sandwichuri cu ingrediente premium, smoothie-uri naturale sau pahare mai mari pentru cafea. Așa a luat naștere și Mr. Big, cel mai nou personaj 5 to go. Practic el va răspunde dorinței clienților de a avea varianta de băutură mare, cu un gramaj dublu decât cel normal”, a spus Radu Savopol, co-fondator 5 togo.

Aşadar, în urma sugestiilor, 5 to go a decis să listeze noi produse sub denumirea generică de 5 togo + (PLUS), cu prețuri de 5 + 5 lei pentru produsele ce fac parte deja din noul meniu. Toate celelalte produse din meniu original nu au suferit și nu vor suferi nicio modificare de preț sau rețetă.

“Odată cu lansarea noilor produse am simțit nevoia și de a introduce un nou personaj pentru paharul de 16 OZ (470ml), pentru cea mai mare băutură ce tocmai a intrat în noul meniu drept pentru care cum altfel îl puteam numi decât Mr. Big ! Noul personaj pop-art se alătură deja existentelor Miss Latte și Mister Espresso“ , precizează Radu Savopol.

Noua gamă de produse cuprinde în momentul de față : smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwichuri cu ingrediente premium (prosciutto, somon, ș.a.) și sucurile organice însă lista este deschisă, în continuare analizându-se cerințele venite de-a lungul timpului din partea clienților.

“Focusul nostru este permanent către ce produse oferim la vânzare. Ne interesează să oferim produse, de o calitate excelentă, la un preț accesibil. Verificăm permanent situația producătorilor autohtoni din piață. Ne interesează să oferim clienților noștri produse autentic românești, pe cât posibil. Avem game de produse hand-crafted, cu ingrediente naturale sau organice cum este noua gamă de ceaiuri reci lansată de curând în cadrul noii game de produse 5 togo + (PLUS) . Acolo unde nu am reușit, cum este cazul cafelei, soft-drinks sau energizantelor, unde România nu are expertiza tradițională, am apelat la branduri internaționale, îndrăgite de către tineret și cunoscute în rândul tuturor clienților”, a mai spus Radu Savopol co-fondator 5 togo.

 

 

 

Citiți și despre: