Lanţul de Farmacii DONA lansează sistemul de francize

07.07.2016

Lanţul de Farmacii DONA îşi accelerează extinderea prin parteneriate cu antreprenori români, sub regulile unui sistem de franciză. Astfel, acţionarii companiei anunţă o schimbare strategică majoră, antreprenori din domeniu fiind invitaţi să se alăture brandului „Farmacia DONA” şi să îl dezvolte împreună, într-un parteneriat real şi echilibrat, în condiţii de păstrare intactă a independenţei fiecărei firme.

Partenerilor li se oferă acces la un sistem integrat pe verticală (cu activităţi în achiziţii, distribuţie engros, marketing ş.a.), sub condiţia respectării stricte a regulilor care au stat la baza dezvoltării şi succesului brandului „Farmacia DONA” de până acum.

Primele patru farmacii francizate se redeschid oficial zilele acestea, în urma finalizării cu succes a procesului de rebranding. Este vorba de, Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Șos. Pipera nr. 31-33, bl. IVB, sector 1, Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Str. Nicolae Caramfil nr. 40, bl. 10B, sector 1, Farmacia 2N SRL: Alexandria, Str. Mihăiţă Filipescu nr. 1 şi Farmacia Caritas SRL: Roşiorii de Vede, Str. Rahovei, bl. L2.

Următoarele patru farmacii partenere se află în diverse stadii ale procesului de implementare a sistemului de franciză:

Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Str. Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5
Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Calea Floreasca nr. 111-113, sector 1
Farmacia Relevia SRL: București, Șos. Iancului nr. 13
Farmacia GedaFarm SRL: Alexandria, Str. Libertăţii, bl. K1

Până la finalul anului 2016 se estimează francizarea a încă 20 de farmacii, procesul realizându-se în anii următori într-un ritm accelerat.

„Oferta brandului „Farmacia DONA” se adresează profesioniștilor în sănătate și antreprenorilor români care doresc pentru pacienții lor un nivel îmbunătățit al serviciului farmaceutic, rezultate mai bune în ceea ce privește indicatorii financiari și rezistență sporită la intemperiile industriei. Sistemul de franciză pe care îl oferim este mult mai mult decât un simplu contract de vânzare-cumpărare de marfă în grup sau unul de consultanţă în afaceri, păstrând intact spiritul antreprenorial, pe care noi îl considerăm esenţial pentru succesul în această piaţă”, a declarat Eugen Banciu, Președintele Grupului DONA.

De asemenea, farmaciile partenere pot implementa designul modern specific brandului „Farmacia DONA”, gândit special de o echipă de experți în arhitectura de retail pentru a asigura o atmosferă cât mai plăcută și confortabilă pentru pacienți, cu spații și fluxuri menite să favorizeze interacțiunea acestora cu farmaciștii.

„Am convingerea că un element definitoriu, care atrage și convinge, este brandul „Farmacia DONA”, șlefuit în timp cu grijă și migală. „Farmacia DONA” înseamnă profesionalism, seriozitate, preocupare pentru calitatea serviciilor, grijă și empatie față de pacienți. Este un bun de valoare, evaluat la peste 40 de milioane de lei, pe care îl încredințăm şi partenerilor noștri, cu condiția respectării întru totul a valorilor care îl definesc și îl diferențiază. Urmărim să atragem parteneri cu principii comune, interesaţi să se dezvolte şi alături de care să construim o reţea de servicii farmaceutice tot mai accesibile pacienţilor, la cel mai înalt nivel de calitate. Putem reuși pe termen lung doar împreună!”, a mai spus Eugen Banciu.

Grupul de firme DONA a obținut în perioada ianuarie-iunie o cifră de afaceri de 471 milioane de lei, cu 11,5% mai mare față de semestrul anterior. Pentru anul 2016, cifra de afaceri vizată de Grupul DONA este de peste 1 miliard de lei.

În plus, un nou depozit urmează să fie inaugurat la finalul anului. Noul depozit de produse farmaceutice va fructifica pe deplin expertiza de top în distribuţie farmaceutică, existentă în Grupul DONA. Investiţia totală se ridică la suma de 4 milioane de euro. Situat în localitatea Chitila, cu o suprafaţă totală de peste 7000 mp destinaţi atât spaţiului de depozitare, cât şi birourilor, noul depozit va fi complet automatizat la standarde europene şi va asigura întreaga activitate de logistică a Grupului.

 

 

Citiți și despre:

  • Maxi Toys România a deschis un magazin în Mega MallMaxi Toys România a deschis un magazin în Mega Mall Un nou magazin de jucarii Maxi Toys a fost inaugurat ieri, în Mega Mall, în prezența ambasadorului Belgiei la București, Excelența Sa Philippe Beke și a directorului general Maxi Toys Belgia, Tony Mettens. […]
  • Farmaciile DONA aniversează 25 de ani de la înfiinţareFarmaciile DONA aniversează 25 de ani de la înfiinţare Farmacia DONA, unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii din România, împlineşte 25 de ani de la înfiinţare. Companie cu capital integral românesc, al cărei pachet majoritar de acţiuni este deţinut de […]
  • Farmaciile Dona se rebranduiescFarmaciile Dona se rebranduiesc Reţeaua de farmacii Dona va investi în următorii 4-5 ani 15 milioane de euro într-un proces complex de decorare şi reamenajare a unităţilor, prima farmacie cu un design nou fiind deja lansată. Este vorba […]
  • Dona: 1,5 milioane de euro pentru modernizarea a 30 de farmaciiDona: 1,5 milioane de euro pentru modernizarea a 30 de farmacii DONA a deschis în București cea de-a cincea farmacie cu design nou, până în prezent 30 de farmacii din 17 orașe beneficiind de decorare și reamenajare. Investiţia în modernizarea făcută de reţeaua Dona se […]
  • Rețeaua de francize Vodafone a depășit 100 de magazineRețeaua de francize Vodafone a depășit 100 de magazine Rețeaua de magazine Vodafone deschise în sistem de franciză a depășit 100 de unități, acestea fiind situate în 66 de orașe din 36 de județe. Programul „Franciză Vodafone” este un model de business ce îmbină […]